قدس آنلاین- اصفهان: فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: در سال گذشته استان اصفهان کشف شد رتبه نخست کشور در کاهش تصادفات و فوتی را به خود اختصاص داد.

استان اصفهان رتبه نخست کاهش تصادفات و فوتی کشور را به خود اختصاص داده است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سردار عبدالرضا آقاخانی در مراسم کلنگ‌زنی ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان چادگان، افزود: اختصاص زمین مناسب برای احداث فرمانده انتظامی شهرستان چادگان یکی از دغدغه‌های جدی این فرماندهی بود که خوشبختانه با پیگیری مسئولان شهرستان این امر محقق شد.

وی بیان داشت: نیروی انتظامی استان اصفهان منشأ خدمات زیادی در حوزه امنیت و کشف جرایم بوده، به طوری که در سال گذشته 32 تن مواد مخدر در استان اصفهان کشف شد که رتبه نخست در کشفیات مواد مخدر در کشور بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه در سال 93 در کاهش تصادفات و فوتی، استان اصفهان رتبه نخست را کسب کرد،‌ اظهار داشت: فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در بحث سلامت و تکریم ارباب رجوع رتبه نخست را در بین ادارات استان اصفهان کسب کرد.

شایان ذکر است ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان چادگان در زمینی به مساحت 15 هزار متر با زیربنای 600 متر در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال تا پایان سال جاری احداث می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.