قدس آنلاین- اصفهان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در نوروز ۹۴ بیش از ۷ میلیون و ۲۴۰ هزار گردشگر مذهبی از اماکن متبرکه استان اصفهان بازدید کردند که لین آمار نسبت به سال گذشته با ۳۰ درصد افزایش روبرو بوده است.

افزایش 30 درصدی باردید گردشگران از اماکن متبرکه اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین رضا صادقی با اشاره به برگزاری طرح‌های آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی در ۳۱۳ بقعه متبرکه استان اصفهان در نوروز ۹۴ اظهار داشت: همچنین مراسم تحویل سال در ۲۱۱ بقعه متبرکه استان اصفهان با حضور ۳۵۱ هزار نفر برگزار شد.

وی در ادامه با بیان اینکه ۲۱۷ روحانی در طرح آرامش بهاری در خیمه‌های معرفت فعالیت داشتند، اضافه کرد: یک میلیون و ۷۷۰ هزار نفر نیز در خیمه‌های معرفت استان اصفهان از خدمات ارایه شده از جمله مشاوره، پاسخگویی به مسایل شرعی و غرفه کودکان بهره‌مند شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در خصوص وقف‌های جدید ثبت شده در سال ۹۴ نیز اظهار داشت: در این بازه زمانی ۱۶ وقف منفعتی و ۲۳ وقف انتفاعی به ارزش ریالی ۹۳ میلیارد ریال ثبت شده است.

حجت‌الاسلام صادقی با اشاره به اسکان ۱۰۳ هزار و ۷۱۰ نفر زائر در زائرسراهای استان اصفهان افزود: خوشبختانه رضایت گردشگران از خدمات ارایه شده در امامزاده‌های استان اصفهان قابل توجه بوده است.

وی در خصوص برخی از اولویت‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در سال جاری، ابراز داشت: تکمیل اطلاعات پایه رقبات در سامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات و رقبات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، تحول نیروی انسانی در اداره کل، احیا و شناسایی موقوفات و ترویج فرهنگ وقف جدید از برنامه‌های اولویت دار این اداره در سال جدید است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.