قدس آنلاین -خرم آباد:ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان با 100هزار و 220 مسافر به ایستگاه آخر رسید.

آموزش و پرورش لرستان میزبان یکصد هزار نفر مسافر بود

به گزارش قدس آنلاین از لرستان،دکتر گودرز کریمی فر افزود : 6کمیته در ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش فعالیت داشت که با هدف تامین امکانات مورد نیاز وتکریم مسافران نوروزی کار خود را به صورت شبانه روزی انجام دادند .

وی به تجهیز قریب به 2000اتاق در 200 آموزشگاه استان اشاره کرد و گفت : با همکاری و مساعدت وزارت آموزش و پرورش و استانداری لرستان بسیاری از اتاق ها ارتقاء یافت و از درجه های 2و3 به درجه 1 تغییر پیدا کرد  . کریمی فر سهم آموزش و پرورش را در اسکان مسافران نوروزی بسیار مهم و اساسی برشمردو گفت :در بین دستگاههای ذیربط در پذیرش و اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش عنوان دستگاه برتر را به خود اختصاص داد .

وی خاطر نشان کرد : کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی هم حضور بسیار خوبی داشت و آمار و عملکرد ستادهای اجرایی را به گروههای هدف اطلاع رسانی می کرد .

کریمی فر در ادامه به عملکرد فعالانه کمیته های حراست ،ارزیابی عملکرد و پشتیبانی اشاره کرد و گفت : به منظور خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی نظارت مستمر بر کار شهرستانها و مراکز اسکان وجود داشت و در مجموع بازخورد این فعالیت و تلاش شبانه روزی 450نفر از عوامل اجرایی رضایت خاطر مسافران بود که در نوع خود هم کم نظیر بود

 


برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.