قدس آنلاین- تبریز: مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی گفت: مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده سه ماهه زمستان 93 تا پایان فروردین ماه تمدید شد.

آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، رسول رسولی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به همزمانی مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده سه ماهه پایانی 93 با ایام تعطیلات نوروز و تعطیلی بسیاری از سازمان‌ها، ادارات و واحدهای تجاری در این موعد، اظهار داشت: با توجه به این موضوع، مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان 93 تا پایان فروردین ماه تمدید شده است.

وی در ادامه به رقم جدید مالیات بر ارزش افزوده در سال‌جاری اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه در قانون برنامه پنج ساله پنجم آمده که هر ساله یک درصد به نرخ مالیات بر ارزش افزوده اضافه می‌شود بنابراین نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ابتدای سال 1394 با یک درصد افزایش، معادل 9 درصد محاسبه خواهد شد.

رسولی اضافه کرد: براساس قانون بودجه مصوب مجلس شورای اسلامی، معافیت سالانه حقوق کارمندان و کارگران بخش خصوصی و دولتی در سال‌جاری 138 میلیون ریال، یعنی 11 میلیون و پانصد هزار ریال به ازای هر ماه خواهد بود.

وی به مهلت تسلیم صورت معاملات فصلی (اعم از خرید، فروش و قرارداد) موضوع ماده 169 مکرر قانون مالیات های مستقیم اشاره کرد و افزود: آخرین زمان تسلیم الکترونیکی یا حضوری لیست‌های سه ماهه چهارم سال 93 نیز تا پایان فروردین ماه است.

رسولی تصریح کرد: از مودیان انتظار داریم با تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود در زمان مقرر، از موکول کردن آن به روزهای پایانی خودداری کنند تا مشکلی در ارائه خدمات مطلوب به آنها پیش نیاید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.