قدس آنلاین:مدیرتامین مسکن وساختمان کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌شمالی گفت: هم‌اکنون ساخت ۳۶۱ واحد مسکن روستایی مددجویی در استان در حال اجراست.

۳۶۱ واحد مسکن روستایی مددجویی در خراسان‌شمالی در دست احداث است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، علی نوری اظهار داشت:سال گذشته برای تعمیر و احداث مسکن نیازمندان تحت پوشش این نهاد 126 میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه شده است که از این رقم34 میلیاردو768 میلیون ریال آن در بخش احداث مسکن روستایی هزینه شده است.

وی اظهار داشت: این میزان اعتبار برای تعمیر و یا ساخت یک هزار و 600 واحد مسکن مددجویان در روستاها،شهر ها وتعمیرات منازل مددجویان استان صرف شده است.

وی افزود: سال گذشته برای تعمیر 281 واحد مسکن مددجویان روستایی دو میلیارد و 522 میلیون ریال هزینه شد و 494 میلیون ریال نیز برای ساخت یا مرمت 49 سرویس و حمام مددجویان روستایی هزینه شده است.

وی اظهار داشت: سال گذشته ساخت 100 واحد مسکن شهری برای مددجویان استان وارد مرحله اجرایی شد که این تعداد مسکن شهری 10 میلیارد و 835 میلیون ریال اعتبار منظور شد.

مدیرتامین مسکن وساختمان کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌شمالی گفت: همچنین در سال گذشته 67 میلیارد و 778 میلیون ریال کمک‌هزینه خرید 605 واحد مسکن مهر برای مددجویان کمیته امداد استان تأمین اعتبار شد.

نوری؛ بابیان اینکه سال گذشته، 91 واحد مسکن روستایی به مددجویان استان تحویل داده شد خاطرنشان کرد: برای اجرای این میزان واحد مسکونی، 10 میلیارد و 194 میلیون ریال هزینه شد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.