۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
کد خبر: 275964

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارات بی‌پایه و اساسش بار دیگر ضمن ابراز نگرانی نسبت به روند مذاکرات هسته‌ای مدعی شد: چارچوب به دست آمده با ایران به این کشور اجازه می‌دهد به ظرفیت تولید سلاح هسته‌ای دست پیدا کند.

نتانیاهو همچنان از تفاهم لوزان نگران است

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه اورشلیم پست، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز شنبه بار دیگر تفاهم حاصل شده میان ایران و گروه 1+5 در لوزان سوئیس را مورد انتقاد قرار داد و گفت: امیدوارم این تفاهم نتیجه‌ای در بر نداشته باشد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادامه داد : من بر این باورم که ما در حال صحبت کردن درباره‌ امنیت جهان هستیم در حالی که تفاهم به دست آمده با ایران به این کشور اجازه می‌دهد به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند.

نتانیاهو تاکید کرد که ایران نباید به خطرناک‌ترین سلاح‌های جهان دست یابد. بنابراین ما موظفیم از حصول یک توافق بد جلوگیری کنیم و آن را با یک توافق خوب تعویض کنیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین بزرگترین تهدید علیه اسراییل را تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای خواند.

وی در ادامه ادعاهایش افزود: این در حالی است که این تفاهم برای ایران یک مسیر امن در راستای دستیابی به بمب می‌دهد که تهدید علیه اسرائیل و خاورمیانه و جهان است.

نتانیاهو در ادامه با اشاره به سند منتشر شده از سوی وزارت خارجه امریکا در خصوص بیانیه‌ لوزان و بخش‌های مربوط به نظارت بر فعالیت‌های ایران گفت: این نظارت‌ها جدی نبوده و هیچ مکانیزم کنترلی در آن وجود ندارد.

وی افزود: طبق این چارچوب به دست آمده حتی در صورتی که ایران به سیاست‌هایش علیه اسرائیل ادامه دهد بازهم تحریم‌ها فوری و پس از حصول توافق هسته‌ای لغو خواهند شد.

به گزارش ایسنا، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که همواره از مخالفان اصلی مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 بوده است در حالی نسبت به برنامه هسته‌ای ایران ابراز نگرانی و ادعای بی اساس خود را مطرح می‌کند که این رژیم تنها دارنده سلاح هسته‌ای در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود.

رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه تاکنون به طور رسمی وجود چنین سلاح‌هایی را تایید نکرده است.

این در حالی است که مقامات ایران تاکید دارند فعالیت‌های هسته‌ای این کشور ماهیت کاملا صلح آمیز دارد و سلاح هسته‌ای در دکترین دفاعی ایران هیچ جایگاهی ندارد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.