قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامي سراب آذربايجان شرقي از دستگيري سارق مسافرکش نما که اقدام به سرقت طلا و زيوراآلات مسافران مي‌کرد خبر داد.

دستنبد پليس بر دستان سارق مسافرکش نما در سراب

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمد جعفرزاده اظهار داشت: در پي وقوع يک فقره سرقت طلا و زيورآلات، توسط راننده خودروي سواري با شگرد مسافرکش نما در سطح شهرستان و حساسيت موضوع، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

اين مقام انتظامي در ادامه افزود: با انجام کارهاي اطلاعاتي و شبانه روزي، متهم شناسايي و دستگير و به پليس آگاهي منتقل شد و پس از چندين مرحله تحقيق و بازجويي فني و مواجهه حضوري با ارايه دلايل و مدارك نامبرده به سرقت طلا و زيورآلات، اعتراف کرد.

وي اظهار کرد: با راهنمايي متهم دستگير شده، صحنه سرقت مورد بازسازي، و پس از تجميع دلايل و مدارک، متهم بهمراه پرونده و شاکي به دادسرا معرفي و طي قرار مناسب روانه زندان شد.

سرهنگ جعفرزاده درباره شيوه و شگرد سارق گفت: سارق در قالب مسافرکش در روستاهاي اطراف، زنان را سوار و سپس با تعارف مواد غذايي و آشاميدني مسموم اقدام به بيهوش کردن آنها نموده و بعداز بريدن طلا و زيورآلات،آنان را در محل هاي خلوت  پياده مي کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان سراب در پايان از شهروندان درخواست کرد: از سوار شدن به خودروهاي شخصي مشکوک به جد خودداري کرده و به هيچ عنوان مواد غذايي و آشاميدني از افراد ناشناس قبول نکنند و هرگونه موارد مشکوک را در اين خصوص سريعا به پليس 110 اطلاع کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.