۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
کد خبر: 276011

قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامي سراب از دستگيري سارق سابقه دار وكشف 12 فقره سرقت ساختمان‌هاي نیمه‌کاره در اين شهرستان خبر داد.


دستگيري سارق سابقه دار //كشف 12 فقره سرقت

محمد جعفرزاده در گفت‌وگو با قدس آنلاین در سراب اظهار داشت: در پي افزايش سرقت از ساختمان‌هاي نيمه‌کاره در سطح شهرستان و حساسيت امر با عنايت به تعطيلات نوروزي، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

اين مقام انتظامي در ادامه افزود: با انجام کارهاي اطلاعاتي و شبانه‌روزي ماموران، متهم سرقت از ساختمان‌هاي نيمه‌کاره شناسايي و بطور غافلگيري دستگير و به پليس آگاهي دلالت و پس از چندين مرحله تحقيق و بازجويي فني و تحقيقات ميداني با ارايه دلايل و مدارك به تعداد12 فقره سرقت آهن‌آلات و سيم‌برق از ساختمان‌هاي نيمه‌کاره، اعتراف کرد.

وي اضافه کرد: كليه صحنه سرقت مورد بازسازي و شكات نيز مورد شناسايي قرارگرفتند و پس از تجميع پرونده‌ها، متهم به همراه پرونده و شکات به دادسرا معرفي كه طي قرار مناسب روانه زندان شد.

سرهنگ جعفرزاده شيوه و شگرد سارق را به اين نحو عنوان کرد: سارق در قالب خريدار ضايعات در سطح شهرستان ساختمان‌هاي نيمه‌کاره را که فاقد نگهبان و حفاظت فيزيکي بودند را شناسايي و در فرصت مناسب اقدام به سرقت مي‌کرد.

اين مقام انتظامي در آسيب شناسي و تجزيه و تحليل اين نوع سرقت‌ها علت و انگيزه ارتکاب بزه از جانب سارق را اعتياد و تامين نياز مالي، بي توجهي مالباختگان به هشدار هاي پليسي ورهانمودن تجهيزات و وسايل در ساختمانهاي نيمه کاره بدون نگهبان و حفاظت فيزيکي مناسب از نقاط قابل توجه اين نوع سرقت ها عنوان کرد .

فرمانده انتظامي شهرستان سراب در پايان از شهروندان درخواست نمود: از ورود افراد ناشناس تحت عناوين سمسار، خريدار ضايعات، فالگير، متكدي و ... به داخل ساختمان و اطمينان به آنها خوداري نمايند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.