رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: شعار کمیته امداد در دوره جدید مدیریتی خود، افزایش اعتماد عمومی به کمیته امداد امام خمینی (ره) است؛ زیرا اگر این اعتماد افزایش یابد، تمامی منابع و مسائل ما نیز حل می‌شود.

افزایش اعتماد عمومی؛ شعار کمیته امداد در دوره جدید

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پرویزفتاح در مراسم معارفه‌اش افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) تنها مکانی است که در کشور نام آن به نام امام (ره) است و همچنین اولین نهادی است که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی (ره) آن را بنیانگذاری کردند و این مساله افتخار بزرگی است.

وی همچنین با یادی از شهدا، مرحوم عسگراولادی، شفیق و حاجی‌حیدری ادامه داد: صمیمانه ازمقام معظم رهبری تشکر می‌کنم که به بسیجی مثل من کمترین، چنین سمتی را محول کرده و این موضوع در واقع به تمامی بسیج و بسیجیان، عزت مضاعف بخشیده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه با تشکر از نیری سرپرست اسبق کمیته امداد، وی را از مردان نیک این روزگار دانست و از حسین انواری سرپرست سابق کمیته امداد نیز تشکرکرد و افزود: در حال حاضر به ریاست جایی منصوب شده‌ام که از منظر مقام معظم رهبری موفق تعبیر شده و این موضوع که همزمان هم اساسنامه و هم هیات امنای کمیته امداد تغییر کرده و رییس کمیته امداد منصوب شد، اتفاق نادری است و این مساله راه را برای ما هموار خواهد کرد.

فتاح درخصوص تغییرات ایجاد شده در اساسنامه کمیته امداد خمینی (ره) اظهارکرد: به موجب تغییراتی که در اساسنامه ایجاد شده است، مسئولیت رییس این نهاد گسترده‌تر شده و پراکندگی‌هایی که در گذشته در اساسنامه کمیته امداد بود، مرتفع و کارها و اقدامات اجرایی به عهده رییس کمیته امداد گذاشته شده است.

وی افزود: وظیفه خود می‌دانیم که براساس اساسنامه جدید کمیته امداد اقدام و سعی کنیم و به لطف خدا و کنترل هیات امنا به هیچ وجه از چارچوب آن خارج نشویم و این موضوع هیچ منافاتی با چابک‌سازی و حرکت انقلابی ندارد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین با اشاره به اینکه فردی علمی بوده و در دانشگاه تدریس می‌کرده است، اظهار کرد: همواره به مسائل نگاهی علمی داشته و حتما از این پس تحقیق کرده و اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) درخصوص مساله فقر علمی خواهد بود و بدون تحقیقات علمی، عملگرایی و میدانی، اقدامی صورت نخواهد گرفت.

فتاح ادامه داد: از روش‌های تکراری و یا کم تاثیر در این دوره جدید به شدت پرهیز خواهد شد و همکاری‌های خود را با دولت، مجلس و قوه قضاییه ادامه می‌دهیم؛ زیرا این همکاری‌ها وظیفه دو جانبه برای ما و این سه قوه است.

وی همچنین به پرهیز از تشریفات ظاهری، ادامه روش‌ها و طرح‌های بی‌تاثیرتبلیغات تاکید کرد و گفت: نیازی به تبلیغات برای اقدامات کمیته امداد نداریم و اگر وظایف خود را به درستی انجام دهیم، خدا مبلغ ما خواهد بود و البته اگر تبلیغات هم وجود داشته باشد باید به باورهای مردم لطمه نزند و مردم باید بدانند که کمیته امداد هرچه می‌گوید همان است که انجام داده است و آمارهای صحیح ارائه می‌دهد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در پایان، تمام هدف خود را خشنودی مقام معظم رهبری دانست و عنوان کرد: خشنودی و لبخند مقام معظم رهبری، اعتقاد و باور ماست و این رضایت و لبخند برای دنیا و آخرت ما کافی بوده، زیرا یقین داریم که این رضایت، رضایت آقا امام زمان (عج) است و باید تمام مسئولان کشور و نظام در راستای خدمت‌رسانی‌های کمیته امداد کمک کرده و بدانند فعالیت‌های این نهاد در حاشیه نیست بلکه در متن است.

امروز یکشنبه مراسم تودیع حسین انواری سرپرست سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) و معارفه مهندس سید پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور جمعی از مسئولان لشگری و کشوری و اعضای هیات امنای کمیته امداد، حجت‌الاسلام شیخ محسن کازرونی، حمیدرضا ترقی، سیدمرتضی بختیاری، مهندس سیدمنصور برقه‌ای، پرویز فتاح، حسین انواری و دکتر مرضیه وحیددستجردی و روسای کمیسیون اجتماعی مجلس، کمیسیون آموزش و تحقیقات و... برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.