قدس آنلاین- تبریز: رئيس پليس آگاهي آذربايجان‌شرقي از دستگيري سارق سابقه دار منازل با 9 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

دستگيري سارق منازل با 9 فقره سرقت درکلانشهر تبريز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صابر عباس‌زاده در تشريح اين خبر گفت: پس از ارجاع پرونده سرقت منزل به همراه متهم که فردي به هويت معلوم و 25ساله، سابقه دار، اهل و ساكن تبريز که توسط عوامل گشت کلانتري 22 تبريز دستگير شده بود مراتب بصورت ويژه در دستور کار کارآگاهان اين شهرستان قرار گرفت.

وي اظهار کرد: کارآگاهان پس از چندين مرحله تحقيق و بازجويي فني، متهم ابتدا منكر ارتكاب هرگونه سرقت بود ولي در ادامه تحقيقات ميداني با ارايه دلايل، مدارك و قراين به ناچار لب به اعتراف گشوده و راز سرقت‌هاي صورت گرفته را فاش و به 9 فقره سرقت از منزل در سطح كلانشهرتبريز اعتراف کرد.

اين مقام انتظامي افزود: کليه صحنه هاي سرقت مورد بازسازي و شکات نيز شناسايي و در نهايت متهم پس از سير مراحل تکميلي پرونده به دادسرا معرفي، و با قرار قانوني روانه زندان شد.

رئيس پليس آگاهي استان در پايان علت و انگيزه ارتکاب جرم ازسوي سارق را اعتياد و نياز مالي جهت تامين هزينه‌هاي مواد مخدر، طرد متهم از سوي خانواده و عدم رعايت هشدارهاي پليسي توسط مالباختگان از نكات قابل توجه اين سرقت‌ها است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.