قدس آنلاین– ایلام: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: چهارمین دوره جشنواره ملی رضوی به میزبانی ایلام برگزار می شود.

ایلام میزبان چهارمین دوره جشنواره ملی رضوی

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، علی محمدنیاکان با بیان اینکه این جشنواره برای هشتمین سال متوالی است که برگزار می شود، اظهارداشت: چهارمین دوره برگزاری سراسری جشنواره ملی رضوی آن با موضوع سفرنامه و خاطره نویسی است که استان ایلام میزبانی آن را بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه فراخوان این جشنواره در کشور توزیع شده و علاقه مندان می توانند نسبت به تولید و جمع آوری آثار با موضوع خاطره نویسی و سفرنامه امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س)، حضرت شاهچراغ (ع) و سایر امامزادگان و ارسال به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام اقدام کنند، افزود: این جشنواره برای هشتمین سال متوالی همزمان با دهه کرامت برگزار و از هشت برگزیده آن تقدیر خواهد شد و نفر اول این مسابقه به جشنواره سراسری رضوی که همزمان با میلاد امام رضا(ع) در مشهد برگزار می شود، راه پیدا می کند.

گفتنی است جشنواره بین المللی امام رضا(ع) با موضوع های مختلف فرهنگی، هنری و علمی برای سیزدهمین دوره همزمان با دهه کرامت از میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) با هدف توسعه و ترویج فرهنگ رضوی در سراسر کشور برگزار می شود که امسال استان ایلام برای هشتمین سال میزبان این جشنواره خواهد بود.

این جشنواره در استان ایلام از سال 87 آغاز و تاکنون بصورت متوالی همه ساله در رشته های مختلف پیامک رضوی، تحقیق و پژوهش با موضوع رضوی و سفرنامه و خاطره نویسی برگزار شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.