۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
کد خبر: 276649

ایران می‌توانست با بارسلونا در ورزشگاه آزادی دیدار دوستانه‌ای برگزار کند اما به خاطر گران بودن بلیت مسابقه، از این کار منصرف شد!

ایران – بارسلونا لغو شد/مسی در حوالی تهران بود

مسئولان شركت برگزار‌كننده بازي دوستانه ايران و سوئد در استكهلم، به مسئولان فدراسيون فوتبال پيشنهاد دادند كه بارسلونا را به ايران بياورند و بازي دوستانه‌اي با ايران ترتيب دهند. مسئول هماهنگي بازي‌ها در اين باره گفت: «سفر بارسلونا به تهران يك روزه خواهد بود. آنها صبح وارد تهران مي‌شوند و پس از انجام بازي هم سريعاً ايران را ترك مي‌كنند اما اين سفر هزينه نسبتاً سنگيني خواهد داشت.»

بارسلونا براي انجام چنين سفري پيشنهاد 3 ميليون دلاري داد، رقمي كه براي ايران بسيار سنگين است. مسئولان آن شركت توضيح دادند كه با انجام كارهاي تبليغاتي و فروش بليت به راحتي هزينه سفر بارسا به تهران تأمين مي‌شود و فدراسيون مي‌تواند پول اضافه‌اي هم به جيب بزند اما مشخص شد آنها ايده‌آل فكر مي‌كنند چون به دنبال فروش بليت 40 دلاري هستند.

آنها اعتقاد داشتند مثل بازي‌هاي اروپايي، اگر بليت با اين رقم فروخته شود، ايران علاوه بر اينكه هزينه‌هاي سفر بارسا را تأمين مي‌كند رقمي نزديك به يك ميليون دلار هم كاسب خواهد شد اما مسئولان فدراسيون گفتند به هيچ‌وجه ايراني‌ها حاضر نيستند براي تماشاي يك مسابقه 40 دلار (نزديك به 130 هزار تومان) پرداخت كنند، حتي براي تماشاي بازي بارسلونا.

از سويي ايران با مشكل حق پخش هم روبه‌رو است و طرفين براي توافق در اين زمينه به مشكل مي‌خورند. بدين ترتيب، پيشنهاد بازي با بارسلونا از سوي مسئولان فدراسيون رد شد. مدت‌‌هاست براي آمدن تيم‌هاي خوب به ايران مشكل وجود دارد. آخرين بار تيم قدرتمند آلمان به تهران آمد كه آن مسابقه همه جوره براي ايران خوب بود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.