۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۷
کد خبر: 278073

شرور مسلح و 7 نوچه‌اش که در دوئل با اوباش خطرناک تهران به تیراندازی پرداخته بود، دستگیر شد.

غافلگیری مرد مسلح و 7 نوچه‌اش در خانه مجردی

به نوشته ایران،سرهنگ «علیرضا لطفی» رئیس پلیس امنیت تهران گفت: اواخر سال گذشته گزارش درگیری دو تن از اوباش خطرناک پایتخت در خیابان اسکندری به پلیس رسید که در آن «جابر» و «حامد» که هر دو از اوباش شناخته شده بودند، با هم درگیر شده و جابر با یک کلت کمری اقدام به تیراندازی و درگیری می‌کند.
وی با بیان اینکه این درگیری با انگیزه مالی میان این دو شرور سابقه‌دار رخ داده بود، گفت: مأموران بسرعت وارد صحنه درگیری شده و موفق به دستگیری حامد می‌شوند ولی جابر موفق می‌شود لحظاتی پیش از حضور مأموران فرار کند. وی ادامه داد: به دنبال این درگیری، موضوع به بازپرس ناحیه 11 پایتخت اطلاع داده شد و دستور دستگیری جابر به مأموران پلیس امنیت تهران ابلاغ می‌شود.
سرهنگ لطفی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و متواری بودن جابر، تحقیقات ابتدایی بسرعت انجام می‌شود و فعال‌سازی منابع اطلاعاتی و انجام کنترل‌های ویژه اطلاعاتی در دستور کار قرار می‌گیرد که سرانجام با توجه به اطلاعات به دست آمده مشخص می‌شود جابر در محدوده خیابان آذربایجان، یک خانه مجردی برای خود دست و پا کرده و در طول روز هم به پاتوق خود در محدوده خیابان جمهوری تردد دارد.
رئیس پلیس امنیت تهران گفت: مراقبت خانه مجردی جابر در دستور کار قرار گرفت که پس از چند روز وی حدود ساعت 4 بعدازظهر روز یکشنبه در اطراف مخفیگاه خود در خیابان آذربایجان شناسایی شد که با ورود وی، نحوه دستگیری‌‌‌اش طرح‌ریزی و با مسدود کردن همه راه‌های فرار، عملیات برای دستگیری وی آغاز شد. وی ادامه داد: پس از ورود مأموران پلیس به مخفیگاه جابر، وی با تخریب شیشه، قصد فرار از دست مأموران را داشت که موفق نشد.
سرهنگ لطفی با بیان اینکه هفت نوچه جابر نیز هنگام این عملیات دستگیر شدند، افزود:  در بازرسی از مخفیگاه جابر، علاوه بر یک رسیور و وافور، 8 گوشی تلفن همراه، یک قمه، دو چاقو، دو دوربین مداربسته که مقابل در ورودی و در راهرو تعبیه شده بود و همچنین 6 میلیون تومان پول کشف شد. رئیس پلیس امنیت تهران گفت: پس از دستگیری جابر، مأموران همراه وی به مخفیگاه دیگر او رفته و توانستند از آنجا نیز یک جلد گذرنامه جعلی، یک قمه، 3 چاقو و یک نیمچه کشف کنند.
 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ميرزايي IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    اين ارازل غلط هاي كنده تر از دهان در كشور اسلامي كردند وبايد اعدام شوند ازروي شهدا خجالت نكشيدند