تولید مجموعه طنز آیتمی «دست نزن جیزه» به کارگردانی امیر غفارمنش به مرحله مونتاژ رسیده است و از اواخر اردیبهشت ماه از شبکه نسیم روی آنتن می رود.

امیر غفارمنش سریال می سازد/ مبارزه با مخدرات به شیوه طنز

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر امیر غفارمنش  با اشاره به مجموعه طنز آیتمی که پیش از این قرار بود با عنوان «فقط بگو نه» به تولید رساند، گفت: این مجموعه پیش از نوروز و در سال ۹۳ به تولید رسید و با عنوان «دست نزن جیزه» در شبکه نسیم تصویب شد.

وی درباره این مجموعه که کارگردانی آن را بر عهده داشته است، گفت: البته من خواستم که عنوان برنامه «فقط بگو نه» باشد اما بنا به سلیقه مدیران این نام انتخاب شد و آنها این عنوان را فانتزی تر و مخاطب پسندتر می دانستند.

بازیگر مجموعه «دردسرهای عظیم» درباره روند تولید «دست نزن جیزه» توضیح داد: تصویربرداری این مجموعه که در ۵۲ قسمت ۲۰ دقیقه ای آماده شده است حدود ۴۵ روز طول کشید و حالا به مرحله مونتاژ رسیده است.

غفارمنش درباره زمان پخش این مجموعه نیز بیان کرد: حدود ۶ قسمت از مجموعه «دست نزن جیزه» تقریبا آماده شده است و با انجام مراحل نهایی تا چند روز دیگر  به شبکه نسیم تحویل داده خواهد شد. باقی مجموعه نیز در اردیبهشت ماه تحویل داده می شود و این مجموعه اواخر اردیبهشت ماه به پخش می رسد.

بازیگر مجموعه «رستوران خانوادگی» به بازیگران این اثر اشاره و بیان کرد: در این اثر از حضور افرادی چون بیژن بنفشه خواه، رامین ناصرنصیر و داریوش موفق بهره گرفته‌ایم و یک کار طنز آیتمی است که به سفارش ستاد مبارزه با مواد مخدر ساخته شده و تم آن پیشگیری از اعتیاد است.

بیژن بنفشه خواه، رامین ناصرنصیر، اصغر حیدری، علیرضا جاویدنیا، رضا تفکری، بهراد خرازی، داریوش موفق، سوزان عزیزی، عباس محبی، علیرضا ناصحی، مجید اسدی و محمد برهمنی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.