عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از تلاش نمایندگان برای تهیه طرح دوفوریتی رفع مشکلات معلمان آموزش و پرورش در صحن مجلس خبر داد.

امضای 60 نفر از نمایندگان برای طرح دوفوریتی رفع مشکلات معلمان آموزش و پرورش

به گزارش قدس آنلاین حسین طلا در گفت وگو با  خانه ملت، ‌از جمع‌آوری امضا برای تدوین طرح دوفوریتی رفع مشکلات معلمان آموزش و پرورش در صحن مجلس خبر داد و افزود: علی‌رغم آنکه در لایحه بودجه سال گذشته، مجلس افزایش‌ اعتباراتی را برای رفع مشکلات معلمان در نظر گرفت اما به نظر می‌رسد همچنان مشکل معیشتی معلمان به قوت خود باقی است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی،‌ ادامه داد: از سویی دیگر طرح رتبه‌بندی معلمان نیز که قرار بود به صورت لایحه‌ای از سوی دولت ارایه شود، به دلیل مشخص نبودن بارمالی آن همچنان بلاتکلیف باقی مانده است؛ حال نمایندگان به دنبال آن هستند تا با الگویی شبیه یک درصد مالیات بر ارزش افزوده که برای برخی منابع بهداشتی و درمان در وزارت بهداشت درمان تامین شد بتوان از یک درصد مالیات بر ارزش افزوده مشکل معلمان را نیز رفع کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم،‌ تصریح کرد:‌ همچنین در این طرح به دنبال آن هستیم که با تصویب آن بتوان در بودجه سال آینده دولت اعتباری برای آن در نظر گرفته شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: این طرح با همت آقای جعفری بنه خلخال در حال جمع‌آوری امضا در صحن مجلس است و تاکنون به امضای بیش از 60 نفر از نمایندگان مجلس رسیده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معلم IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    0 0
    خدا خیرشون بده...اگه بتونن این کارا کنن تمام فرهنگیان واسشون دعا می کنن
  • فرهنگي زن IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    0 0
    چقدر بدبخت شديم ما معلمان كه واسه افزايش حقوق بايد هزار كدخدا نظر بدن.فاني مچكريم