۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
کد خبر: 278388

معاون امور شهری منطقه 6 شهرداری تهران درپی بروز حادثه در میدان هفت تیر اعلام کرد: ساعت 19 عصر روز گذشته، اکیپ معبربانان شهرداری منطقه 6 از سوی شماری از دست فروشان شناخته شده میدان هفت تیر، با سلاح های سرد مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و راهی بیمارستان شدند.

ضرب و شتم دو مامور شهرداری توسط دست‌فروشان

به گزارش ایسنا، افشین خدامی در تشریح این حادثه، افزود: این حادثه در پیاده راه شرقی میدان، زمانی که اکیپ معربانان به منظور ساماندهی محل تردد شهروندان اقدام به برخورد با بساط دست فروشان کردند، رخ داده است.

به گفته وی، شماری از دست فروشان شناخته شده این منطقه، با اطلاع از حضور معبربانان در میدان هفت تیر، با سلاح های سرد به ماموران شهرداری حمله ور می شوند که در پی این حادثه دو تن از ماموران به شدت زخمی و به مراکز درمانی منتقل می شوند.

به گزارش سایت تهران سما، معاون امور شهری منطقه 6 شهرداری تهران یادآوری کرد: در سال گذشته و از ابتدای سال جاری، بارها شهروندان از وضعیت بساط گستران میدان هفت تیر ابراز ناراحتی کرده و مراتب شکایت خود را به شهرداری اعلام کرده بودند. به همین دلیل نیز معبربانان عصر روز گذشته اقدام به ساماندهی وضعیت تردد شهروندان در پیاده راه شرقی میدان هفت تیر کردند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.