وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه امیدواریم دولت به تدریج بتواند امکانات بهداشتی را برای آحاد مردم فراهم کند، گفت: همه طرح‌های ملی و سراسری دستگاه‌های مختلف باید دارای پیوست سلامت با ضمانت اجرایی داشته باشند.

پیاده‌روی وزرای بهداشت و ورزش و قالیباف در هفته سلامت

 به گزارش ایسنا،دکتر سید حسن هاشمی همزمان با هفته سلامت در مراسم پیاده‌روی خانوادگی که با حضور وزیر ورزش و جوانان و شهردار تهران در بوستان جوانمردان تهران برگزار شد، گفت: طرح‌های دستگاههای مختلف نه تنها نباید از نظر روحی، روانی و جسمی به سلامتی مردم آسیب برساند بلکه در عین حال طرح‌های سراسری و ملی باید دارای پیوست سلامت باشند.

مردم باید از سلامت خود مراقبت کنند

هاشمی با اشاره به نقش مهم مردم در این زمینه، اظهار کرد:خود مردم باید به فکر سلامتی خود باشند. درمان آخرین مرحله حوزه سلامت است و مردم باید از سلامت خود مراقبت کنند تا دچار عارضه نشوند.

وی در خصوص برنامه پیاده روی امروز نیز گفت:این برنامه را با همکاری وزارت ورزش و جوانان و شهرداری تهران برگزار کردیم و امیدواریم که مردم برای کاهش وزن و پیشگیری از افزایش وزن، فعالیت های فیزیکی مانند پیاده روی را انجام دهند.

هاشمی در ارزیابی هفته سلامت نیز گفت:هفته سلامت از جهت اطلاع رسانی نسبتا خوب بود اما میتوانست بهتر باشد ولی مهم مردم هستند چرا که اگر به بحث سلامت،بهداشت و پیشگیری توجه کنند بسیار موثر است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کجوری IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
    3 0
    سلام بر وزیر بهداشت سلامی که ندارم برای قالیباف فقط یک تذکر برای وی دارم آقای شهردار در این هفته با آن کاریکاتوری که در مورد معلم روزنامه شماکشیده دعا خیررا از خود گرفته ایدوما فرهنگیان منتظر معذرت خواهی روزنامه شما درخبرهاهستیم واگر معذرت خواهی روزنامه شمارانشنویم. واگر سلامتی را مشاهده کردی بنده هم گچ معلمی را به زمین خواهم گذاشت وديگر این شغل را شغل انبیا نمی دانم.