۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
کد خبر: 279113

قدس آنلاین : اصفهان - فرماندار شهرستان لنجان گفت: شهرستان لنجان مدخل توزیع آب شرب به 650 شهر و روستا است و هیچگونه آلودگی در آب این شهرستان وجود ندارد.

آب لنجان آلوده نیست!

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سید محسن سجاد در نشست شورای اداری شهرستان لنجان افزود: اخیرا بیماری میکروبی اسهال و استفراغ در استان اصفهان شایع شده که دو منشأ آلودگی آب و غذایی مطرح شد که با بررسی‌های به عمل آمده بحث آلوده بودن آب منتفی است.

وی متذکر شد: با توجه به رشد جمعیت و افزایش تقاضای آب در بخش‌های مختلف کشاورزی، شرب، صنعت و خدمات با مشکلات فراوانی روبه‌رو هستیم و در مورد کشت برنج باید تدبیری اندیشیده شود و کشت جایگزین در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار شهرستان لنجان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: اولویت نخست مسائل در فولادشهر بحث آموزش و تهیه نان مناسب در فولادشهر و مسکن مهر بوده که متاسفانه فاقد زیر‌ساخت‌های خدماتی، رفاهی و آموزشی مناسب است و نداشتن نانوایی یکی از مهم‌ترین چالش‌های مسکن مهر محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید طی گذشت دو سال پیگیری و به ثمر رساندن مطالبات مردمی، نشاط و آرامش را در جامعه حاکم کرده که مهم‌ترین دستاورد دولت است.

سجاد ائمه جمعه را یکی از محورهای مهم ایجاد وحدت در جامعه دانست و اضافه کرد: زحمات گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای که با در نظر گرفتن خط قرمزهای نظام صورت گرفته مورد حمایت مقام معظم رهبری قرار گرفت و ائمه جمعه نیز با حمایت همه جانبه خود در سراسر کشور موجب ایجاد وحدتی عظیم شدند که دشمنان را به هراس انداخته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.