عضو شورای مرکزی رهروان ولایت با بیان اینکه جلوگیری از ورود پول‌های کثیف و قاچاق از وظایف مهم دولت است٬ گفت: باید به این مسئله اهتمام جدی شود.

جلوگیری از ورود پول‌های کثیف وظیفه دولت است/وزیر کشور اسامی را منتشر کند

ابوذر ندیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، تصریح کرد: رحمانی فضلی در اظهارات خود اشاره داشت که نسبت به خطر ورود پول‌های کثیف هشدار داده و این مسئله جنبه واقعی نداشته٬ بلکه هشداری نسبت به آینده بوده است.

ندیمی در همین راستا افزود: به‌ دلیل اظهارات وزیر کشور در صحن علنی٬ ضرورتی برای اعتراض و درگیری لفظی برخی افراد شناخته‌شده مجلس با وزیر کشور وجود نداشت.

نماینده مردم سیاهکل در مجلس شورای اسلامی افزود: هشدار وزیر کشور هشدار درستی بود٬ چراکه همواره ممکن است از طرق نامشروع پولی وارد کشور شود که از آن در عرصه‌های مختلف سواستفاده شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: اگر سخنان وزیر کشور تنها صرفا جنبه هشداری نداشته باشد و اینگونه استنباط شود که او از بیان واقعیتی کوتاه آمده، وی باید با صراحت نام افراد ذی نفع در این مسئله را منتشر کند.

وی یادآور شد: وزیر با کلی‌گویی‌های خود یک جامعه انتخاباتی را در مقابل ادعای خود قرار داد حال اینکه اگر وی وارد مصادیق مشخص و واقعی می‌شد٬ اگر فشاری نیز بر روی وی وارد می‌شد، فشار تعداد محدودی خاطی بود که قابل مقابله بود چراکه ذکر مصادیق پول‌های کثیف٬ در صورت وجود آن٬ راه مقابله با فشارهاست.

ندیمی، با اعلام اینکه جلوگیری از ورود پول‌های کثیف و قاچاق از وظایف مهم دولت است که باید به آن اهتمام جدی شود: مجلس در اینباره مصوبات مهمی نظیر تشدید مجازات عاملان قاچاق را داشته است و آمادگی آن را دارد تا هر طرحی کار‌شناسی شده‌ای را که می‌تواند مانع ورود پول‌های کثیف به کشور شود، را بررسی و تصویب کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    نیازی به گفتن نیست مردم همه چیز را بهتر از وزیر کشور میدونند مردم اعتمادی به هیچکدام ندارن