۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۰
کد خبر: 279819

روز گذشته دو فوریت نامگذاری خیابانی به نام استاد حسین قندی استاد برجسته روزنامه‌نگاری که هفته گذشته به دیار باقی شتافت به تصویب اکثریت اعضای شورای شهر تهران رسید.

نامگذاری خیابانی به نام حسین قندی

به گزارش ایسنا، در پی امضای درخواستی توسط جمع کثیری از روزنامه نگاران، خبرنگاران، شاگردان و همکاران زنده یاد استاد حسین قندی، در صد و چهل و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر تهران دو فوریت نامگذاری خیابانی به نام این استاد به تصویب اکثریت اعضاء رسید و بررسی ها در کمیته نامگذاری برای انتخاب خیابان آغاز شد.

مهدی چمران با اعلام این خبر، افزود: قطعا شورای شهر در راستای حفظ نام این مرد بزرگ، خیابانی را به نام این فرد خواهد کرد.

در ادامه جلسه دو فوریت نامگذاری این خیابان به تصویب اکثریت اعضای شورا رسید و بررسی ها در کمیته نامگذاری برای انتخاب خیابان آغاز شد.

همچنین در این جلسه شورای شهر قرار شد لایحه آیین نامه توسعه ساماندهی و ارتقای کارآفرینی در شهر تهران، همچنین ممنوعیت نصب اعلانات فاقد مجوز در شهر تهران بررسی و رسیدگی شوند.

چمران در صد و چهل و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر تهران همچنین با اشاره به آغاز هفته شوراها گفت: شوراهای روستایی سهم زیادی در پیشبرد اهداف ملی دارند.

وی با بیان اینکه تلاش صادقانه شوراهای روستایی و محلات توانست جایگاه آنها را ارتقاء دهد، گفت: شوراها نقش زیادی در حل مشکلات مردم دارند و با وجود مشکلات زیاد توانسته اند گام های موثری بردارند.

به گفته رییس شورای شهر تهران، 90 هزار شورای روستایی در کشور وجود دارند که خود را اداره می کنند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.