قائم‌ مقام حزب کاسب‌کار اعتماد ملی می‌گوید واقعیت پول کثیف را نمی‌توانیم انکار کنیم.


نعل وارونه قائم مقام کروبی درباره پول‌های کثیف

کیهان در ویژه های خود نوشت:رسول منتجب‌نیا در مصاحبه با «ندای ایرانیان» به ادعای رحیمی اشاره کرد و گفت وقتی متهمی اعلام می‌کند من به 170 نماینده کمک مالی کرده‌ام تا در مجلس حضور پیدا کنند، این تنها شاهد کوچکی برای اثبات هشدارهاست. پس واقعیت پول کثیف را نمی‌توانیم تکذیب کنیم.
ادعای مورد اشاره درباره نمایندگان مجلس هشتم در حالی است که 188 تن از نمایندگان همین مجلس مرحوم کردان را با وجود پیگیری امثال رحیمی استیضاح و از دولت برکنار کردند و حتی نفر فرستاده رحیمی با سیلی نماینده اصولگرا (علی‌اصغر زارعی) مواجه شد. به عبارت دیگر در مجلس 290 نفره، 188 نماینده صراحتا مخالف نظر رأی دولت رأی دادند. این اتفاق به نحو دیگری در مجلس نهم تکرار شد و 192 نماینده در آخرین ماه‌های عمر دولت دهم (بهمن 91) اقدام به استیضاح و برکناری وزیر رفاه و کار کردند که اگر ادعاهای کذایی درست بود، نه استیضاح کردان و نه استیضاح شیخ‌الاسلامی نباید رخ می‌داد.
اما حرف آقای منتجب‌نیا از یک جهت دیگر کاملا درست است و آن پول‌های هنگفتی بود که شهرام جزایری به برخی نمایندگان مجلس ششم- و از جمله کمک چند صد میلیونی به رئیس این مجلس- داده بود و دست بر قضا چندی بعد همان رئیس مجلس، درست بالای سر آقای منتجب‌نیا، دبیرکل حزب اعتماد ملی شد!
در برابر اثر این مراودات نیز باید خاطر نشان کرد که شهرام جزایری از طریق همین رفاقت‌ها، دارای کارت 500 تردد به مجلس بود و از جمله طرف مشورت مجلس ششم در زمینه مصوبه «لزوم عدم اخذ وثیقه از دریافت‌کنندگان تسهیلات کلان بانکی» بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ملیکا IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    0 0
    دستتان باز است از بیت المال بخورید ولی اسراف نکنید