قدس آنلاین- تبریز: نایب رئیس کمیسیون کارگری مجلس گفت: در سایپا و ایران خودرو تعدادی افراد هستند که درب این شرکت‌ها را نمی‌شناسند، ولی ماهیانه 20 تا 30 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند، این کار حرام است!

افرادی در سپایپا و ایران خودرو درب این شرکت را نمی شناسند اما حقوق 20 میلیونی می‌گیرند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، نادر قاضی‌پور ظهر امروز در آیین تجلیل از کارگران نمونه شهرستان بناب با تأکید بر اینکه کارگران افراد بدون ادعا در جامعه هستند، به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع کارگران اشاره و اظهار داشت: معظم‌له دولت را مکلف کرد ضمن پرهیز از واردات بی‌رویه به سمت استفاده از تولیدات داخلی بروند و در واقع این اظهارات مقام معظم رهبری یک نوع حکم حکومتی بود و از کارگران و مسئولان کارگری ما خواستند «نشده‌ها» را در جامعه به «شده‌ها» تبدیل کنند.

وی سپس با انتقاد شدید از عدم رعایت پرداختی‌ها بابت حقوق در جامعه گفت: بر اساس قانون ما‌به‌التفاوت حداقل و حداکثر حقوق هفت برابر است در حالی که ما در برخی جاها آن را 161 برابر می‌بینیم، این عدالت است؟!

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ضمن مخالفت با بکارگیری برخی از بازنشستگان در پست‌های مدیریتی و شرکت‌ها تصریح کرد: باید به جای بازنشستگان از جوانان بیکار و تحصیلکرده در این بخش‌ها استفاده شود.

قاضی‌پور در عین حال تأکید کرد: در سایپا و ایران خودرو تعدادی افراد هستند که درب این شرکت‌ها را نمی‌شناسند، ولی ماهیانه 20 تا 30 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند، این کار حرام است!

وی در ادامه سخنان خود به پیشنهاد اخیر برخی از نمایندگان مبنی بر مستثنی کردن خود از گذراندن مراحل نظارتی مربوط به انتخابات اشاره و گفت: این طرح کار صحیحی نبود و هیچ لزومی نداشت که در آستانه برگزاری انتخابات طرحی را تصویب کنیم که تأمین‌کننده منفعت فرد خاصی باشد. مگر نمایندگان موجود چه تفاوتی با یک فرد جوان تحصیلکرده و یا کشاورز دارند؟!

این نماینده مجلس در عین حال یادآور شد: نمایندگان عزیز باید دنبال تصویب قوانینی باشند که مشکلات مردم را حل کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا سین IR ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
    0 0
    اقای قاضی پور وقت ان نرسیده که امثال جنابعالی ووزرا کهن سال بازنشسته شوید؟؟؟بنده 48 سال سن دارم وباز نشست شده ام.