قدس آنلاین- تبریز: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یکی از راه‌های رسیدگی و حل مشکلات قشر کارگری جامعه را ایجاد و راه‌اندازی تشکل‌های کارگری در بناب اعلام کرد و گفت: هیچ علاقه‌ای برای حضور در جلسات تشریفاتی ندارم.

راه‌اندازی تشکل‌های کارگری در بناب مشکلات جامعه کارگری را برطرف می‌کند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حجت الاسلام محمد باقری بنابی ظهر امروز در آیین تجلیل و جشن کارگری کارگران نمونه شهرستان بناب با تبریک روز کارگر به این قشر زحمتکش جامعه از عدم اهتمام و توجه مسئولان به خصوص مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این جلسه کارگری انتقاد کرد و این را نمایانگر مظلومیت این قشر دانست.

وی با بیان اینکه هیچ علاقه ای برای حضور در جلسات تشریفاتی ندارم؛ گفت: باید مشکلات جامعه کارگری را شنید و برای حل آن قدم برداشت.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی سپس یکی از راه‌های رسیدگی و حل مشکلات قشر کارگری جامعه را ایجاد و راه‌اندازی تشکل‌های کارگری در بناب اعلام کرد و افزود: اگر می‌خواهید شأن و حق و حقوق کارگر حفظ شده و پایمال نشود، باید تشکل‌های کارگری را راه‌اندازی کنید و مطالبات اصلی کارگران باید از طریق همین تشکل‌ها صورت گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بر حمایت بیش از پیش مسئولان از کارگران، این قشر زحمتکش جامعه تأکید کرد.

 در ابتدای این جشن کارگری محمود پورلطفعلی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بناب گزارش کوتاهی از وضعیت جامعه کارگری بناب را ارائه نمود و در پایان با اهدای بوح و هدایایی از کارگران نمونه شهرستان بناب تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.