قدس آنلاین: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ابراز كرد: در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد از بقاع متبرکه استان دارای پایگاه بسیج به صورت فعال هستند.

فعالیت پایگاههای بسیج در ۷۰ درصد از بقاع متبرکه  اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در دیدار با فرمانده بسیج ادارات استان اصفهان افزود: همچنان که ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، نماینده ولی فقیه هستند؛ کلیه کارکنان، کارمندان و افرادی که با این اداره در ارتباط هستند نيز همگی از سربازان ولی فقیه محسوب می شوند و این جزو افتخارات این سازمان می باشد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطرنشان كرد: امید است که روش و منش بسیج بین کلیه کارکنان و پرسنل این سازمان، بیش از گذشته در این اداره و ادارات استان حاکم شود.
فرمانده بسیج ادارات استان اصفهان نيز در اين دیدار بیان داشت: بسیج، همیشه به عنوان یک پایگاه مستحکم در جامعه، حافظ اسلام و منافع کشور و در خدمت آحاد جامعه بوده و هست.
وي اضافه كرد: بسیج یک نیاز و ضرورت برای کشور و جامعه محسوب می شود که با دور اندیشی و تدبیر امام خمینی (ره) تشکیل و با بیانات، منویات و فرماندهی مقام معظم رهبری همواره به ایفای نقش خود پرداخته است.
سرهنگ نصر خاطرنشان کرد: امروز جامعه ما برای غلبه بر مسائل و مشکلات مختلف، نیازمند روحیه بسیجی و مدیریت جهادی است که مدیران و کارکنان ادارات باید این امر را سرلوحه کارهای خود قرار بدهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.