قدس آنلاین- تبریز: به عنوان دومین تجربه در سطح کشور دهیاریهای بخش مرکزی تبریز به شبکه دولت متصل شدند.

 دهیاریهای بخش مرکزی تبریز به شبکه دولت متصل شدند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، مرتضی  محمدزاده از اتصال دهیاریهای بخش مرکزی تبریز به شبکه دولت خبر داد و گفت قبلاً تعدادی از دهیاریهای خراسان جنوبی با حضور معاون امور دهیاریهای سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور به شبکه دولت متصل شده بود که دهیاریهای این بخش هم به عنوان دومین مجموعه به شبکه دولت متصل شدند .

وی هدف از اقدام فوق را تحقق دولت الکترونیک جهت استفاده از فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی برای تحویل خدمات به شهروندان بخصوص دهیاریها و روستائیان عزیز دانسته و افزود : هر چند نقایص زیرساخت های ارتباطی و اشکالات اینترنت پرسرعت در برخی از روستاها بر سختی کار افزود اما نهایتاً با همکاری اداره کل فناوری اطلاعات استانداری و شرکت مخابرات، اتصال به شبکه فوق محقق شد که انتظار داریم علاوه بر تبادل سریع، مطمئن و دقیق مراسلات اداری، صرفه جویی چشمگیری در هزینه های مربوط به کاغذ و سایر تجهیزات مربوط به چاپ و ارسال مکاتبات اداری باشیم .

اضافه می شود که دهیاریها با استفاده از شبکه فوق، کلیه مکاتبات خود با دستگاههای اجرایی را انجام خواهند داد. نحوه بهره برداری از شبکه فوق نیز با حضور کارشناسان استانداری در یک کارگاه یک روزه، آموزش داده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.