قدس آنلاین - ایلام: فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: یک شرکت لیزینگ خودرویی در ایلام از 47 نفر اخاذی و کلاهبرداری کرد.

کلاهبرداری میلیاردی یک شرکت لیزینگ خودرویی از 47 نفر در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سردار علی دولتی با بیان اینکه به دنبال شکايت يکي از مشتريان اين شرکت مبني بر اينکه با مراجعه به شرکت مذکور مبلغ 193 ميليون و 200 هزار ريال را بابت خريد يک دستگاه خودرو به حساب شرکت واريز کرده ولی شرکت مذکور از تحویل خودرو در موعد مقرر خودداری کرده و با وعده های دروغین مدیران شرکت روبرو شدیم، اظهارداشت: با شکایت این شخص، کارآگاهان پلیس آگاهی استان موضوع را بررسی کرده و به کلاهبرداری این شرکت از مشتریان خود پی بردند.

وی با اشاره به اینکه با پيگيري هاي پليس مشخص شد که مدير اين شرکت اخيراً داراي پرونده قضائي بوده و در زندان به سر مي برند، افزود: تاکنون 47 نفر با ارائه شکوائيه از اين شرکت شکايت کرده اند.

فرمانده انتظامی استان ایلام از پلمپ دفتر شرکت مذکور با شکایت مشتریان اشاره کرد و بیان داشت: در تحقیقات اولیه پلیسی مشخص شده که این شرکت تاکنون بیش از یک میلیارد ريال از مشتریان کلاهبرداری کرده است.

سردار علی دولتی با اشاره به اعتراف متهم به کلاهبرداری از مشتریان خود، تصریح کرد: مردم در خرید و فروش و معاملات خود دقت کرده و با شرکت هاي معتبر و قابل اعتماد معامله نمايند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    1 0
    اسم شرکت چی بوده؟