رئیس سازمان بسیج رسانه در دیدار با خانواده یکی از شهدای خبرنگار دوران دفاع مقدس گفت: استقامت و پایداری خانواده‌های شهدا همان مسیری است که در ادامه راه این شهیدان قرار دارد.


پایداری خانواده‌های شهدا ادامه راه شهیدان است

 
خبرگزاری فارس: پایداری خانواده‌های شهدا ادامه راه شهیدان است
  •  

 مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه به همراه هیأتی از این سازمان با خانواده شهید «سید داریوش گودرزی‌کیا» از شهدای خبرنگار دوران دفاع مقدس دیدار و گفت‌و گو کرد.

بصیری در ابتدای این دیدار با اشاره به استقامت‌های مثال زدنی خانواده‌های شهدای دفاع مقدس گفت: استقامت و پایداری خانواده‌های شهدا همان مسیری است که در ادامه راه این شهیدان قرار دارد، این پایداری‌ها و استقامت‌ها کمتر از شهادت نیست بلکه جهاد اکبر است.

رئیس سازمان بسیج رسانه اظهار کرد: امروز اگر سری به بیمارستان‌های سراسرکشور بزنیم، متوجه می‌شویم که تعداد زیادی از افسردگی‌های در بین افراد به خاطر نبود معنویت در زندگی است. تحقیقات نشان داده است نسبت افسردگی بین افراد مذهبی و غیره 30 به 70 است.

وی خاطر نشان کرد: مثال این دنیا همانند یک بازی است که باید همه آن را با زرق و برقی که وجود دارد گذاشت و به سرای آخرت کوچ کرد، شهدای ما در بازی دنیا پیروز شدند چرا که بدون هیچ دل بستگی برای خدا از مال و فرزند خود گذشتند.

رضایی همسر شهید گودرزی کیا در این دیدار گفت: بدخواهان امروز سهمیه‌های خانواده شهدا را برای تخریب خانواده هایشان علم کرده‌اند، من در پاسخ به آنها می‌گویم کدام استاد در کلاس درس به فرزند شهید نمره اضافه داده است و یا خواهد داد؟

وی تصریح کرد: مسئله دیگری که مورد غفلت رسانه‌ها قرار گرفته است این نکته است که اکثر شهدا را از خانواده‌های بی بضاعت معرفی شده اند، در صورتیکه بسیاری از شهدای ما مثل شهید گودرزی کیا از خانواده‌هایی بوده‌اند که از نظر مادی هیچ نیازی نداشته اند و فقط برای ادای وظیفه شرعی و دینی خودشان نسبت به دین و دستور امام(ره) به جبهه ها رفته اند.

همسر شهید گودرزی کیا گفت: شهید گودرزی کیا همواره سعی می‌کرد تا جراحت‌های وارده در جبهه‌ها را به خانواده اطلاع رسانی نکند و معمولا ما بعد از مرخص شدنشان متوجه می شدیم. چرا که می‌گفت ما رزمنده ها نباید در این شرایط به خانواده استرس وارد کنیم.

به گزارش فارس، شهید داریوش گودرزی کیا عکاس خبرگزاری ایرنا بود که در تاریخ 22 مهر ماه 93 در گیلان غرب و در منطقه عملیاتی میمک به فیض رفیع شهادت نائل شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.