۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
کد خبر: 282428

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست مقابل تراکتورسازی گفت : باید از مردم عذرخواهی کنیم و به تراکتورسازی به خاطر این برد خوب تبریک می گویم.

 عذرخواهی قلعه نویی از هواداران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از شکست مقابل تراکتورسازی اظهار داشت:  بازی خوبی بود. نیمه اول حاکم میدان بودیم. برخلاف بازی گل خوردیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه امسال خوب یارگیری نکردیم افزود: گل سوم کمر تیم مارا شکست.

قلعه نویی با بیان اینکه از هواداران عذرخواهی می کنم ادامه داد: بازیکن تلاش خود را می کنند.

سرمربی تیم استقلال افزود : دو جوان گذاشتیم که عالی بازی کردند اما از ترس اخراج انها را تعویض کردیم.

وی گفت : 5 توپ به سمت دروازه ما آمد که 4 تای آن گل شد.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که غرور خاصی در چهره سرمربی تراکتور بود و فکر می کرد شیر شکار کرده است گفت: غرور تونی را کار ندارم. او از برد خوشحال است ما  هم بودیم خوشحال بودیم.

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که چرا استقلال به این وضع افتاده، گفت: اینکه چه بر سر استقلال گذشت مسئولیت فنی به عهده من است. به هر حال ما باید خوب یارگیری می‌کردیم. یکسری مشکلات بود که الان نمی خواهم بگویم. اینکه دربی بی خاصیت است قبول ندارم. مجموعه ای از مشکلات درون خانوادگی داریم که به ما لطمه زده است.

وی ادامه داد: نمی‌خواهیم بهانه بیاوریم، مسئولیت باخت با من است و می توانستیم جایگاهمان بالاتر از این باشد. حتی می توانستیم نیم فصل مهره های بهتری بگیریم که مشکلات مالی اجازه نداد.‎


قلعه نویی در مورد اینکه در استقلال می ماند یا خیر گفت: اول ببینیم مرا می خواهند، تکلیف خود تیم هم مشخص نیست. بحث واگذاری به ما لطمه زده است . 7 ماه پول نگرفته ایم و امروز دو ترکیب برای استقلال بازی کرد. به هر حال با همه شرایط نباید این طور بازی می کردیم.


وی در پاسخ به این سوال که فکر نمی کند که وحید طالب لو بهتر از فروزان بود و او با هر توپی گل خورد گفت: معمولا روی دروازه ها روی یک گلر سرمایه گذاری می کنند. من وحید را خیلی دوست دارم اما او در راه‌آهن چند بازی کرد؟ حتی از عابدزاده هم کمتر بازی کرد.خوشحالم که وحید را برگرداندم چون در این چند سال به او ظلم شد. اسم نمی آورم اما امسال گلرها توپ های بدی را خوردند اما عوض نشدند.


سرمربی استقلال در پاسخ به این که تقابلش با تیموریان و اینکه می شد جلوی این مسئله را گرفت، اظهار داشت: صددرصد مقصر من هستم! چه بگویم؟.نوری فر خیلی مسائل را می داند. بازیکن با باشگاه قرارداد بسته و به مشکل مالی خورده و چون نتوانسته اند تهیه کند رفته است. یا به طور مثل در مورد فرهاد مجیدی بگویم که قضیه اش جداست و او وسط فصل گفت می خواهم بروم. جای من بودید چه می کردید؟.


وی ادامه داد :‎ اگر هم سیبل شدم اشکالی ندارد، برای هر مربی و هر تیم اتفاقاتی رخ می دهد. اما استقلال 6 جام دارد و سه لیگ برتر که 5 تای آن با من است.


قلعه‌نویی گفت: کدام مربی و کدام تماشاگران می آیند مربی اش را که با هزار مشکلات تیمش را به دندان گرفته و تا اینجا آورده این طور با او رفتار می کنند؟ من هم می توانستم پول که نبود استعفا بدهم و بروم. ما در نیم فصل اول مشکلاتمان را می دانستیم. مجبور شدیم به خاطر بی پولی بازیکنان دیگری بگیریم.


وی افزود: اول فصل می خواستم تیم را جوان کنم که نشد. اما دوباره مسئولیت این نتایج به عهده من است. اما یکسری از بازیکنان در اندازه خود نبودند. محسن مسلمان و بابک حاتمی را می خواستیم در نیم فصل دوم که نتوانستیم جذب کنیم. اول فصل حسن زاده را می خواستیم که نشد جذب کنیم.‎


قلعه نویی تاکید کرد: تعویض هایی که امروز به میدان آمدند در حد خود ظاهر نشدند، در همه تیم های بزرگ بازیکنان تعویضی تعیین کننده هستند اما امسال هر چه تعویض کردیم نتوانستند به تیم کمک کنند. بچه ها مقصر نیستند و با تمام توان ایراد با من است.‎


وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران شبکه ورزش گفت: برنامه خوبی دارید و می تواند این برنامه به فوتبال کمک کند اما بعدا به طور خصوصی مواردی را برادرانه به شما خواهم گفت.

سر مربی تراکتور سازی : ما بازی خیلی کاملی ارائه دادیم


سرمربی تراکتورسازی پس از پیروزی پر گل تیمش برابر استقلال گفت: ما بازی خیلی کاملی ارائه دادیم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم که هرچه خواستیم انجام دادند.


تونی اولیویرا در نشست خبری پس از پیروزی چهار بر یک تیمش برابر استقلال گفت: ما توانستیم رویای میلیون‌ها تماشاگر را به حقیقت برسانیم.


وی با بیان اینکه هوادارانمان لیاقت این برد را داشتنداضافه کرد: ما از استقلال شناخت کافی داشتیم و می دانستیم که چطور آنها را کنترل کنیم. ما از حملات انفجاری استفاده کردیم و به اهدافمان رسیدیم. با این حال چیزی تمام نشده و حالا سه تیم برای قهرمانی می‌جنگند و باید به بازی بعدی فکر کنیم. پنج روز برای آماده کردن خودمان وقت داریم.


ویه را در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کرد تیمش با این نتیجه برابر استقلال پیروز شود اظهار کرد: ما از هوشمان در این بازی استفاده کردیم و اعتقاد دارم که توانستیم نتیجه عادلانه ای به دست آوردیم. البته شاید کمی زیاده روی هم کردیم.


وی در پاسخ به این سوال که چقدر شانس قهرمانی برای تیمش قائل است، اظهار کرد: نفت با استقلال متفاوت است و خیلی تیم خوبی است. آنها سازماندهی عالی دارند و قطعا آن بازی با این بازی فرق دارد اما ما نمی توانیم رویای خود را بکشیم چون در این سه ماه تراکتور را از رده پنجم بالا آورده ایم.


سر مربی تراکتور سازی گفت : شاید عده‌ای می گفتند که من ضعیف باشم اما آدم‌های ضعیف گاهی اوقات کارهای بزرگ می کنند.


وی افزود: یکی از روزنامه نگاران به من گفته بود که مربیان ضعیفی مثل من نمی توانند برنده بازی های بزرگ بشوند، او امروز اینجا نیست اما پیغام مرا به او برسانید. ما توانستیم رویای میلیون ها تماشاگر را به حقیقت برسانیم. آنها نماینده یک شهر و باشگاه بودند.


ویه را در پاسخ به سوالی درباره حذف تراکتورسازی در آسیا افزود: چند سال است که تیمی ایرانی قهرمان آسیا نمی شود؟ شما یادتان می آید که تیمی از ایران در آسیا جام گرفته باشد؟ در این هنگام یکی از خبرنگاران با اعتراض به سرمربی تراکتور گفت که آن موقع که ما قهرمان آسیا می شدیم شما در ایران نبودید. شما حق تحقیر ما را ندارید. که در این هنگام نزدیک بود کار به درگیری بکشد که با دخالت مسئولان سازمان لیگ کار ختم به خیر شد.


سرمربی تراکتورسازی از پاسخ به سوالی درباره کسانی که در تبریز دوست ندارد قهرمان شود امتناع کرد و گفت: آنچه می‌خواهم بگویم این است که ما رویاهای یک استان و باشگاه را با خود حمل می کنیم و پایش می جنگیم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.