۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴
کد خبر: 282695

رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور از احتمال طرح سوال و استیضاح وزیر راه و شهرسازی توسط نمایندگان غرب کشور خبرداد و گفت: ساخت پروژه راه آهن غرب کشور متوقف شد.

احتمال طرح سوال و استیضاح  وزیر راه و شهرسازی

امیرخجسته در گفت گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با اعلام اینکه وزارت راه و شهرسازی ساخت پروژه راه آهن غرب کشور را متوقف کرده است،گفت:عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به تعهدات خود در قبال تکمیل خط راه آهن تهران-ساوه- همدان (غرب کشور)عمل نکرده است.

نماینده مردم همدان درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی قرار بود 30هزار تن ریل قبل از پایان سال گذشته برای تکمیل این خط راه آهن تحویل دهد،اظهارکرد:متاسفانه تاکنون اقدامی دراین خصوص انجام نشده و این باعث ایجاد مشکلات شده و در فصل کاری که باید کار انجام شود، وزارت راه و شهرسازی پروژه را تعطیل کرده است.

وی با اشاره به سفر هفته گذشته قائم مقام و معاونان وزیر راه و شهرسازی به همدان،افزود:این سفرهیچ فایده‌ای نداشت، لذا وزارتخانه ریل گذاری و تکمیل خط راه آهن غرب کشور را رها و تعطیل کرده است و ما نمایندگان غرب کشور احتمالاً اقداماتی دراین زمینه درمجلس انجام خواهیم داد.

سوت قطار به همدان و غرب کشور نرسید

خجسته با اعلام اینکه نمایندگان غرب کشور به دلیل توقف اجرای این پروژه ریلی احتمالاً طرح سئوال و استیضاح وزیر راه را مطرح خواهند کرد،گفت: ساخت این پروژه حدود 13سال قبل آغاز شده و قرار بود سوت قطار به همدان و غرب کشور برسد، که متاسفانه تاکنون اجرایی نشده است.

وی بیان داشت:متاسفانه هر سال در اجرا و تکمیل پروژه غرب کشور تعلل می‌شود و اقدام خاصی انجام نمی‌شود، در الی که تا کنون95 درصد زیرساخت آن برای ریل گذاری تا همدان آماده شده است.

رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشورگفت: این خط ریلی تا شهر ساوه و 70 کیلومتر از ساوه به همدان آماده شده وحدود 2 سال است که وزارت راه و شهرسازی امروز و فردا می‌کند،در حالی که قرار بود تا پایان سال    93آن را تکمیل کنند./

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین هرندی IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    خواهشمندم از وزیر راه درباره مسکن مهر هم سوال کنید مسکن مهر پردیس خواب خواب مسکن اجتمایی درحد حرف مسکن کلاً تو رکود است 3سال پول من در پردیس خوابده خودتون اهل حساب و کتاب هستید تو بانک بود الان دوبرابر بود 500هزارتومان اجاره میدم دار ندارم را فروختم هیچی به هیچی آقای آخوندی آقای روحانی دولت یازدهم کماکان وعده و وعید و خالی بندی درصورتی که یکی از شعارهای دولت یازدهم مسکن مهر بود واقعاً تو پردیس باید قوه قضاییه داخل بشه پول ها چی شده کجا رفته