عادل فردوسی‌پور با پخش صحبت‌های تلویحی وزیر ورزش علیه سرمربی تیم ملی فوتبال، گفت: از دولت تدبیر و امید انتظار می‌رود که کمک کند تا تیم ملی آرامش داشته باشد.

درخواست فردوسی پور از روحانی به خاطر وزیر ورزش!

به گزارش قدس آنلاین، برنامه این هفته نود در حالی در آستانه دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس روی آنتن رفت که عادل فردوسی پور از مخاطبان برنامه اش خواست نتیجه این بازی را پیش بینی کنند.

بعد از بررسی مختصر عملکرد نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، بخش اول مصاحبه مفصل و صمیمی گزارشگر نود با علیرضا فغانی داور بین المللی ایران پخش شد. فغانی را در این مصاحبه، پدر، همسر و پدر همسرش همراهی می‌کردند. این داور بین المللی در بازگویی خاطراتش گفت: یکبار در درس شیمی نمره ۲۵ صدم گرفتم! پدر فغانی هم با بیان اینکه خستگی‌اش با قضاوت علیرضا فغانی در فینال جام ملت‌ها در رفته بود، درباره تنبیه کردن پسرش در زمان کودکی، گفت: یکی، دو بار وقتی علیرضا بچه بود، او را نوازش کردم!

مهدی تارتار سرمربی تیم صبای قم یکی از میهمانان تلفنی برنامه این هفته بود. او در اظهار نظری عجیب در اعتراض به اشتباهات مکرر داوری گفت که حاضر است او را از فوتبال محو کنند ولی شرایط فعلی فوتبال درست شود.

بعد از صحبت‌های تارتار، بازی سپاهان با نفت مسجد سلیمان و حواشی عجیب این مسابقه پخش و از آن رونمایی شد. اواسط نیمه دوم بازی تماشاگران تیم نفت با پرتاب سنگ و اشیای مختلف به سمت زمین باعث شدند مسابقه دقایقی متوقف شود.

همچنین صحبت‌های هفته گذشته محمود گودرزی وزیر ورزش علیه کارلوس کی‌روش از دیگر مباحثی بود که فردوسی پور به آن پرداخت. مجری برنامه نود در این خصوص گفت: انتظار از دولت تدبیر و امید این است که تیم ملی آرامش داشته باشد. هرچند بعد از صحبت‌های وزیر عده ای صحبت های او را تلطیف کردند و گفتند که منظور او چیز دیگری بوده است. امیدوارم به وزیر مشورت بهتری داده شود و فضا برای ایشان شفاف و باز شود.

ابراهیم میرزابیگی کارشناس داوری برنامه این هفته بود. به گفته این کارشناس، مدافع تراکتورسازی در بازی با استقلال باید در دقیقه ۱۷ از زمین اخراج می‌شد. میرزابیگی همچنین تاکید کرد که دو گل راه آهن به پیکان صحیح نبوده است.

صمد مرفاوی سرمربی تیم پیکان هم روی خط برنامه آمد و درباره درگیری‌اش با رامین رضائیان مدافع تیم راه آهن، گفت: رضائیان بازیکن من بوده و برایش زحمت کشیده بودم ولی او برای شادی بعد از گل به محوط فنی مربیان ما آمد. اول به او گفتم از این قسمت بیرون برود. واقعا درست نیست بازیکنان یک تیم در محوطه فنی مربیان حریف شادی کنند.

از ابتدای برنامه قرار بود صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران مدارکی را دال بر وجود فساد و تبانی در لیگ دسته اول افشا کند ولی بنا به دلایلی این افشاگری رخ نداد.

بیش از ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در مسابقه پیش بینی نتیجه دربی شرکت کرده بودند که ۵۰ درصد به برد پرسپولیس، ۳۲ درصد به برد استقلال و ۱۸ درصد به تساوی این دیدار رای داده بودند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.