قدس آنلاين – سبزوار : مدیر کل شاهد و امور ایثار گران وزارت آموزش و پرورش گفت : وظیفه ما در قبال رشادتها و جوانمردی شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است .

شهادت يك حركت آگاهانه ، مقدس و هدفمند است

محمد کفراشی شب گذشته ودر حاشيه کنگره شاهدان قلم در سبزوار در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاين در سبزوار افزود: فرهنگیان باید فرهنگ ایثار و شهادت را در بین دانش آموزان ترویج و ساری کنند و آن را به نسل های بعد انتقال دهند.

وی تدين ، تعقل و جوانمردي را از شاخصه هاي شهدا دانست و افزود : شهادت يك حركت آگاهانه ، مقدس و هدفمند است و اين عزيزان  فقط با خدا معامله کردند و در سختی امتحان پیروز و برای دنیا ارزشی قائل نشدند.

مشاور وزیر و مدیر کل شاهد و امور ایثار گران وزارت آموزش و پرورش خواستار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شد و خاطر نشان كرد : باید ارزش های شهدا را در جامعه نهادینه کنیم تا مدیون شهدا نباشیم .

وی در عين حال با تقدير از دست اندرکاران برگزاری کنگره شاهدان قلم و یادواره 183 شهید فرهنگی و دانش آموز سبزوار اظهار داشت : قطعا آناني كه در راه پاسداشت از شهدا قدم برمي دارند و تلاش مي كنند ، مورد عنايت حق تعالي قرار مي گيرند .

کنگره شاهدان قلم و یادواره 183 شهید فرهنگی و دانش آموز سبزوار شب گذشته با حضور حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان کشوری ،استانی و محلی ، خانواده هاي معظم شاهد ، آزادگان ، جانبازان ، ايثارگران ، روحانيت معظو و اقشار مختلف مردم در محل تالار کاشفی این شهرستان بر گزار شد. /  انتهاي پيام 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.