۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷
کد خبر: 282798

قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامي سراب از دستگيري سارق سابقه دار با هفت فقره سرقت از داخل خودرو و يک فقره کش رو زني دراين شهرستان خبر داد .

سارق سابقه دار داخل خودرو در دام پليس سراب

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  محمد جعفرزاده اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان، بلافاصله موضوع دردستورکار پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ جعفرزاده در ادامه افزود: پس از انچام کار هاي اطلاعاتي در نهايت سارق شناسايي و دستگير و به پليس آگاهي جهت انجام تحقيقات تخصصي انتقال داده شد که متهم با ارائه دلايل و مدارک جمع آوري شده لب به اعتراف گشود و به هفت فقره سرقت از داخل خودور و يک فقره کش روزني اقرار نمود .

اين مقام انتظامي افزود: در بررسي سوابق وي مشخص گرديد که متهم مذکور داراي13 فقره سابقه سرقت نيز مي باشد در نهايت کليه صحنه هاي سرقت مورد بازسازي، و همه مالباختگان مورد شناسايي قرار گرفتند و پس از تجميع پروندها به همراه متهم جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شد .

سرهنگ جعفرزاده در آسيب شناسي جرم ،علت سرقت توسط متهم را اعتياد به مواد مخدر و عدم توانايي در تامين نيازهاي مالي خود و خانواده  اعلام داشت.

فرمانده انتظامي شهرستان سراب در پايان از شهروندان درخواست نمود اتومبيل خود را در مكان هاي خلوت و تاريك، يا در يك نقطه به مدت طولاني پارك نكنند و قبل از ترك اتومبيل خود، دقت كنند شيشه هاي آن پايين و يا درهاي آن باز نباشد و قفل نمودن درها و استفاده از تجهيزات ايمني و بازدارنده را هميشه مد نظر داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.