قدس آنلاین-مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: دومین نمایشگاه تخصصی ازدواج(سنت نبوی) و جهیزیه به صورت همزمان در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود.

افتتاح نمایشگاه ازدواج و جهیزیه با عقد یک زوج جوان

محمدجواد حمید در خصوص برگزاری این نمایشگاه افزود: دو نمایشگاه به صورت همزمان در 9 هزار متر مربع از فضای نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس بهره مند می شوند با این تفاوت که نمایشگاه تخصصی جهیزیه از 24 اردیبهشت، یعنی یک روز زودتر گشایش می یابد.

وی اضافه کرد: نمایشگاه تخصصی ازدواج با عنوان سنت نبوی نیز از 25 اردیبهشت ماه شروع به کار می کند و در ادامه دو نمایشگاه در 28 اردیبهشت ماه به پایان خواهد رسید.

حمید تصریح کرد: افتتاح این نمایشگاه با مراسم عقد یک زوج جوان در محل این نمایشگاه آغاز می شود و ساعت بازدید آن از 17 الی 23 معین شده است.

وی ادامه داد: در این دو نمایشگاه 140 غرفه از استان های خرسان رضوی، تهران، اصفهان و خوزستان به ارائه دستاوردها و خدمات خود در حوزه جوانان خواهند پرداخت.

حمید در پایان گفت: زمینه های فعالیت غرفه های حاضر در این نمایشگاه را عمدتا ملزومات ازدواج، باغ تالار، تشریفات، مبلمان، لوازم خانگی، فرش و کالای خواب به خود اختصاص داده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.