۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
کد خبر: 283320

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: باید یک عذرخواهی از طرفدارانی داشته باشم که شبانه‌روز با ما کار کردند و باید از آنها تشکر کنم چون نتوانستیم چیزی که لیاقت آنها بوده انجام دهیم.

عذرخواهی قلعه نویی از هواداران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  فارس، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی‌ کاظم (ع) اظهار داشت:‌ در ابتدا وظیفه دارم از دو نفر که بدون هیچ چشم داشتی کار کردند. در ابتدا می‌خواهم دو سه نکته را خدمت شما بگویم. اولا وظیفه می‌دانم از دو دوست خوبم در باشگاه استقلال به نام‌های علی نظری و محمود بابایی که مخلصانه و خالصانه بدون هیچ چشم‌داشتی کار کردند تشکر کنم.

وی افزود: سال گذشته از این دو بزرگوار هیچ وقت اسمی برده نشد ولی شنیده‌ام آقایان در شرکت مدیران خودرو بر اساس نظرسنجی دو ماشین هدیه دادند. من به مسئولان این شرکت پیشنهاد دادم هم خبرنگار و هم لیدر نمونه را نظرسنجی کنید که این مسئله مورد استقبال دوستان قرار گرفت. به هر حال در بحث فرهنگی و اخلاقی که در لیگ‌مان وجود دارد این مسائل می‌تواند به ما خیلی کمک کند.

سرمربی استقلال با اشاره به بازی فردا گفت: در ابتدا باید یک عذرخواهی از طرفدارانی داشته باشم که شبانه‌روز با ما کار کردند و باید از آنها تشکر کنم چون نتوانستیم چیزی که لیاقت آنها بوده انجام دهیم. حتی خیلی از تماشاگران در این شرایط گرانی به شهرستان‌ها آمدند که من هم از همه آنها معذرت‌خواهی می‌کنم.

قلعه‌نویی تأکید کرد: یک تشکر ویژه هم از بازیکنان دارم. که شاید وقت نشود فردا در آن هیاهو از آنها تشکر کنم. یکسری از دوستان ما در کمپ حجازی کار می‌کنند که حتی حقوق هم نمی‌گرفتند و چندین ماه حقوق عقب‌افتاده داشتند. همچنین از تیم پزشکی و بهرام افشارزاده پدر ورزش ایران و شاهرخ سبک‌دست که در شش ماه گذشته چندان پولی به ما تزریق نکرد تشکر کنم.

وی تأکید کرد: در درجه اول امیدوارم این بازی مثل بازی دور رفت باشد و خوشحالم که برانکو یک مربی اخلاق‌مدار است. زمانی که او مربی تیم ملی ایران بود هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی تیم ملی ما الگو بود. بازی فردا بازی حساسی خواهد بود و پرسپولیس به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا انگیزه زیادی دارد. ما بعد از باختی که آوردیم بیشتر روی مسائل روحی و روانی کار کردیم و با بزرگترهای تیم صحبت کردیم و همه امیدواریم یک برد و یک کیفیت خوب به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که فکر می کنید امید ابراهیمی و کرار بتوانند جنگ هافبک‌ها را ببرند،‌گفت: سوال خوبی کردید. می‌گویند خط میانی کمربند یک تیم است. پرسپولیس خط هافبک خوبی دارد و محمد نوری در نقاطی که می‌رود باید خنثی شود. ما آنها را آنالیز کرده‌ایم و در این دو سه روز کار کرده‌ایم. اگر پل ارتباطی نوری و مهاجمان آنها قطع شود می‌توانیم به هدف‌مان برسیم.

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی در خصوص اینکه استقلال روی تیر دوم مشکل دارد و آیا این مسئله را قبول دارید، گفت:‌ اگر آنالیز و انتقاد منصفانه باشد می‌توانم بپذیرم. خداوکیلی کارشناسی برنامه 90 خیلی درست بوده و شاید من خیلی از آنها را ندیدم اما ایمان عالمی فیلم این برنامه را می‌آورد و متأسفانه دیگر سن‌مان نمی‌کشد تا دیروقت بیدار بمانیم.

وی افزود: در طول این هفته بارها و بارها این مسئله را تأکید کردیم و این فوتبال است دیگر. چه کسی باور می‌کرد رئال مادرید نتواند از پس یوونتوس بربیاید. من واقعا ممنون امید ابراهیمی هستم چون او به اندازه چند بازیکن تعصب داشت. مثلا مگویان دریافتی بسیار کمی داشته و هر وقت به زمین رفته ادا در نیاورده و با تعصب بازی کرده است. بعد ما فوتبالیستی داریم که می‌گوید اگر از اول بازی کنم خیلی بهتر است و نمی‌توانم به عنوان تعویضی به میدان بروم.

قلعه‌نویی تأکید کرد: مثلا چی‌چاریتو همیشه به عنوان یار تعویضی برای رئال بازی می‌کرد ولی دیروز خیلی خوب بازی کرد یا مثلا لمپارد را مورینیو نخواست ولی او مصاحبه‌ای نکرد و بدانید که در فوتبال دنیا چنین رفتارهایی می‌شود. متأسفانه در این فوتبال ما باید یکی مثل امید ابراهیمی که سال اولش بود برای استقلال بازی می‌کرد در دقیقه 93 چهار بر یک عقب بودیم چنان تکلی زد که انگار دقیقه 2 بازی است. برخی از آقایان سه میلیارد پول می‌گیرند همه را سیاه می‌کنند و متعصب هم لقب می گیرند اما یکی مثل امید ابراهیمی دریافتی‌اش در ابتدای فصل بوده و دیگر دریافتی نداشته است. اگر در این فوتبال شرمنده یک بازیکن باشم شرمنده امید ابراهیمی هستم که درس معرفت داده است.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه شعارهایی که علیه او داده شده است،‌گفت: این شعارها طبیعی و خود جوش است و وقتی آنها ناراحت هستند حق دارند. اگر قرار شد یک روز درباره مشکلات صحبت کنیم این کار را انجام خواهیم داد.

وی در پاسخ به این سوال در خصوص اینکه آیا تشکر ابتدای صحبت‌های شما این برداشت را نمی‌رساند که شما از استقلال می‌خواهید بروید، گفت: ما چون سنتی هستیم سنتی تشکر می‌کنیم و این رسم هر ساله است.

خبرنگاری گفت: آقای حسنی‌خو مدعی شده است یکی از تیم‌های پرطرفدار بازیکنش در زمین راه می‌رود که قلعه‌نویی پاسخ داد یادم است در سفری که به کشور عراق برای جام باشگاه‌های آسیا داشتیم در سال 75 او به همراه ما بود. در آن جا وقتی با او صحبت می‌کردم و نگاه فوتبالی او خیلی بالا بود. به هر حال او امروز یک مسئولیتی دارد ولی واقعیت این است که به قول هاشم بیک‌زاده آرامش نداشتیم.

سرمربی استقلال در ادامه گفت: دو شب پیش بازی بارسا و بایرن آماری داشت که بارسلونا 108 کیلومتر دویده است. روز گذشته تراکتورسازی آمارش آمد که 106 کیلومتر دویده است. این آمار است و امیدوارم همه از آمار بچه‌های دانشگاه شریف استفاده کنند. آن آدم‌هایی که می‌گویند استقلال مشکل بدنی دارد بروند و به آمارها دقت کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.