درحالی که ساعات زیادی تا آغاز هشتادمین دربی تیم‌های استقلال و پرسپولیس باقی مانده است، تعدادی از هواداران دو تیم که قصد ورود به ورزشگاه را داشتند به خاطر کری‌خوانی با یکدیگر درگیر شدند!

آغاز درگیری ها و کری خوانی هواداران استقلال و پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در هفته پایانی چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

حاشیه های قبل از این دیدار را در زیر می خوانید:

* از ساعت ۸:۳۰ دقیقه حدود ۵ هزار تماشاگر در جلوی درب های غربی و شرقی ورزشگاه آزادی مستقر شدند تا به هنگام باز شدن درب ها وارد ورزشگاه شوند.

* حدود ۲۰۰ دستگاه خودرو به دلیل بسته بودن درب های پارکینگ ترافیکی را به وجود آورده و منتظر بودند تا درب ها باز شده و خودروهای خود را به پارکینگ منتقل کنند.

* حدود ۲ هزار تماشاگر که از شهرهای مختلف برای دیدن دربی به تهران آمده بودند در اطراف ورزشگاه چادر زده و منتظر ورود به استادیوم بودند.

* تعدادی از هواداران سرخابی که برای یکدیگر مقابل درب ورودی برای یکدیگر کری می خواندند درگیر شده که با دخالت مامورین این غائله ختم به خیر شد. این درگیری به خاطر یک اتفاق تکراری و کری خوانی مقابل یکدیگر ایجاد شد.

* کارمندان ورزشگاه از ساعت ۵:۳۰ بامداد در ورزشگاه حضور داشتند و تلاش می کردند که استادیوم را برای دیدار امروز آماده کنند.

* هواداران استقلال با نصب بنری از فرهاد مجیدی که روی آن نوشته شده بود «تا ابد به یادت خواهیم بود اسطوره» از او حمایت کرده  و او را از کاندیداهای مربیگری فصل آینده استقلال می‌دانستند.

* هواداران استقلال به دو دسته تقسیم شده که یک عده قلعه نویی را تشویق می کردند و دسته دیگر به تشویق مجیدی و منصوریان می پرداختند.

* درب ورزشگاه از ساعت ۱۰ صبح به روی هواداران باز شد و آنها به سرعت خود را به داخل استادیوم رساندند.

* از هنگام ورود هواداران دو تیم به ورزشگاه کری خواندن آنها برای یکدیگر آغاز شده بود.

* مامورین انتظامی بر روی سکوها مستقر شده و اجازه نمی دادند که هواداران دو تیم به یکدیگر نزدیک شوند.

* مامورین انتظامی حاضر در ورزشگاه تکه های کنده شده از سکوهای سیمانی را جمع می کردند که مبادا هواداران آنها را به سمت یکدیگر پرتاب کنند.

* در حالی که برانکو ایوانکوویچ به تازگی سرمربی پرسپولیس شده است اما هواداران پرسپولیس، علی دایی را تشویق می کردند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.