وزیر کشور گفت: عملیات اجرایی خط ۳ قطار شهری مشهد نیمه شعبان آغاز می‌شود.

عملیات اجرایی خط ۳ قطار شهری مشهد نیمه شعبان آغاز می‌شود

 عبدالرضا رحمانی فضلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه رونمایی از 100 دستگاه اتوبوس درون شهری اظهار داشت: عملیات اجرایی خط 3 قطار شهری مشهد همزمان با ولادت امام زمان با حضور یکی از مسئولان کشوری در مشهد آغاز می‌شود.

وزیر کشور با اشاره به اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور در مشهد محقق می‌شود گفت: انسجام و هماهنگی بین مدیران شهری مشهد و مسئولان استانی و ارتباط خوب آنها با مسئولان کشوری یک فضای مناسب برای ارائه خدمات در مشهد به وجود آورده است.

رحمانی‌فضلی با اشاره به اینکه امروز از فضای سبز حاشیه شهر مشهد بازدید می‌کنم تصریح کرد: بافت فرسوده و مشکلات حاشیه شهر مشهد با همدلی و همزبانی مسئولان و مدیران شهری مشهد قطعا حل می‌شود.

وی عنوان کرد: دولت توجه بسیار ویژه ای به موضوع زیارتی بودن شهر مشهد دارد زیرا ظرفیت این شهر بسیار بالا است و می‌تواند زائران بسیار بیشتری را جذب کند.

رحمانی‌فضلی تصریح کرد: شهرهایی مثل نیشابور، سبزوار، قوچان و بسیاری دیگر از شهرها دارای جاذبه‌های توریستی هستند و دولت نگاه ویژه ای بر آنها دارد.

وی گفت: دولت اعتباراتی را در حوزه زیارت برای برخی از شهرها به صورت خاص اختصاص داده که شهر مشهد مقدس نیز از جمله این شهرها است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.