رئیس سازمان سینمایی معتقد است رضا میرکریمی می تواند آرامش را در خانه سینما تثبیت و نهادینه کند و البته در این راه نیازمند همدلی همه اهالی سینما است.

میرکریمی می‌تواند آرامش را در خانه سینما تثبیت و نهادینه کند

حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی در گفتگو با خبرنگار مهر انتخاب رضا میرکریمی به عنوان مدیرعامل خانه سینما را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بر کسی پوشیده نیست که یک فیلمساز فعالیت های گسترده ای در حوزه سینما دارد و پذیرش پست هایی از این دست باعث می شود آن فرد مدام درگیر فعالیت های اجرایی شود و در فعالیت های فیلمسازی اش وقفه ایجاد شود.

وی ادامه داد: با این اوصاف پذیرفتن پستِ کلیدی مدیرعاملی خانه سینما از خودگذشتگی می خواهد که به اعتقاد من رضا میرکریمی با پذیرفتن این مسئولیت به منظور سر و سامان دادن به امور صنفی سینماگران، از خود گذشت و سینماگران باید قدر این مساله را بدانند.

رییس سازمان سینمایی با اشاره به اینکه خانه سینما فراز و نشیب های بسیاری را از سر گذارنده و محمدمهدی عسگرپور در این سال ها زحمت بسیاری برای خانه سینما کشیده است، بیان کرد: اهالی سینما باید برای به ثمر رساندن میوه همدلی ها دست در دست هم پشتیبان انجام امور صنفی باشند و خانه سینما را از آن خود بدانند. اهمیت این موضوع در سالی که از سوی رهبر انقلاب به نام همدلی و همزبانی نامگذاری شده بیش از گذشته است.

ایوبی تصریح کرد: به نظر من رضا میرکریمی فرد خوبی برای به آرامش رسیدن سینمای ایران خواهد بود و با برنامه هایی که برای انجام امور صنفی دارد می تواند آرامش را در خانه سینما تثبیت و نهادینه کند.

وی در پایان گفت: من همیشه به زندگی و آینده خوشبین هستم و درباره انتخاب میرکریمی نیز خوشبین و امیدوار هستم و قدرشناس اهالی سینما نیز خواهم بود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.