فرمانده پلیس راه گلستان گفت: حوادث جاده ای و درون شهری و بویژه واژگونی خودروها در تعطیلات اخیر در استان باعث مرگ پنج نفر از هموطنان شد.

حوادث روزهای تعطیل مرگ پنج نفر را در گلستان رقم زد

سرهنگ علیرضا قدمی در گفت و گو باایرنا اظهار داشت: در حوادث جاده ای این سه روز چهار نفر جان خود را از دست دادند که اولین فوتی روز پنجشنبه در حوزه پلیس راه شهرستان گنبدکاووس بود.

فرمانده پلیس راه گلستان اضافه کرد: همچنین واژگونی یک دستگاه خودرو در جمعه شب باعث مصدومیت شدید یکی از سرنشینان آن شد که وی به بیمارستان منتقل و براساس آخرین گزارش دریافتی از پزشکی قانونی استان، فوت کرده است.

سرهنگ قدمی ادامه داد: روز شنبه نیز دو مورد حوادث جاده ای در استان روی داد که باعث مرگ دو نفر شد.

به گفته وی واژگونی خودرو و نیز برخورد یک دستگاه سواری با عابر پیاده (خانم) در حوزه شهرستان مینودشت مرگ این دو نفر را در پی داشت.

وی افزود: روز گذشته واژگونی تراکتور در یک زمین کشاورزی نیز باعث مرگ راننده آن شد.

سرهنگ قدمی با تاکید بر اینکه بیشتر حوادث این ایام بدلیل واژگونی خودرو بوده است، یادآور شد: علت این واژگونی ها که بیشتر در جاده های فرعی به وقوع پیوسته سرعت زیاد و عدم توانائی راننده در کنترل خودرو بوده است.

گلستان واقع در شمال ایران افزون بر پنج هزار کیلومتر راه دارد، این استان مرزی و گردشگرپذیر با کشور ترکمنستان ، دریای خزر و استان های مازندران ، سمنان و خراسان شمالی همسایه است.

 
 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.