قدس آنلاین یزد - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد گفت : در نخستین جشنواره و نمایشگاه توانمندیهای بانوان استان یزد ، به بیش از 50 نفر از متقاضیان مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده رایگان ارائه گردید.

ارائه مشاوره رایگان به 50 نفر از متقاضیان در نخستین جشنواره و نمایشگاه توانمندیهای بانوان

به کزارش قدس آنلاین از یزد ،سید علی اصغر رفاهی اظهار داشت : این اقدام در راستای برنامه های پیشگیرانه این معاونت و در نخستین جشنواره و نمایشگاه توانمندی های بانوان استان یزد انجام گرفت و با توجه به نیاز مردم به امر مشاوره به راه اندازی غرفه ای برای مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده ، با همکاری جمعی از حقوقدانان برجسته و مشاورین خبره خانواده اقدام  گردید.

وی افزود : در این نمایشگاه  یک نفر از قضات مشاور دادگاه خانواده ، 6 نفر از وکلای دادگستری و 6 نفر از مشاورین خانواده در طی سه روز برگزاری ، به بیش ار 50 نفر از  متقاضیان ارائه مشاوره نمودند .

این مقام قضایی خاطرنشان ساخت : به جهت ارتقاء‌سطح آگاهی های عمومی وحقوقی مردم در این نمایشگاه غرفه ای نیز به منظور توزیع جزوات ،کتابچه ها و بروشورهای حاوی نکات و پیام های پیشگیرانه برپا شد.

شایان ذکر است این نمایشگاه به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و با همکاری  برخی از ادارات و نهادهای دیگر در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی، ثبت اختراع، صنایع دستی ، مشاغل حقوقی، مشاغل میراث فرهنگی و هنری، خدمات پزشکی، روانشناختی ، خدمات مشاوره ای در یزد برگزار گردید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.