قدس آنلاین – لرستان: تعدادی از روستاییان لرستانی با تحویل توله چند توله گرگ به محیط زیست لرستان به جلوگیری از انقراض این نسل کمک کردند.

توله گرگ های گم شده به باغ وحش تحویل داده شدند

به گزارش قدس آنلاین از لرستان، مسوول اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست لرستان عنوان داشت:5 توله گرگ در حدود 10 روزه پیش و توسط افراد محلی به اداره محیط زیست شهرستان کوهدشت تحویل گردیدند.

 با توجه به شواهد و مستندات و بعلت تعارض بین حیوانات و جوامع محلی و بعضا حمله گرگ به گله ،مخاطراتی از این دست حیات وحش استان را تهدید می نماید.

مسوول اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست لرستان ابراز امیدواری کرد که در اسرع وقت مسببین این اتفاق شناسایی و به محاکم قضایی معرفی گردند.

توضیح اینکه تلف شدن گرگ بالغ در این فصول بسیار نگران کننده می باشد ، چرا که اکثر زایمان های حیوانات در این فصل اتفاق می افتد و موجب می شود که توله ها بدون مادر با مرگ دست و پنجه نرم کنند و حیات وحش استان توسط افراد بی رحم به مخاطره افتد.

در خصوص این توله های گرگ، با توجه به انتقالشان به اداره کل محیط زیست استان، کارشناسان به سرعت با تهیه شیر وپستانک های شیشه ای تغذیه توله ها را شروع نمودند ، اما بخاط اطمینان ازسلامت توله ها و با در نظرگرفتن شرایط حساس توله ها آنها  تحویل باغ وحش تحقیقاتی کاسیت شدند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.