سرپرست ایستگاه‌های 9، 13 و 39 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: برخورد زنجیره‌ای 10 دستگاه خودرو در مسیر رفت و برگشت جاده نیشابور– مشهد چهار مصدوم بر جای گذاشت .

تصادف زنجیره‌ای در مشهد 4 مصدوم برجای گذاشت

سیدمحمد رجایی عنوان کرد: این حادثه صبح دیروز به ستاد فرماندهی سازمان آتشنشانی اعلام شد و مأموران آتشنشانی به محل حادثه واقع در مقابل شهرک عسکریه، پل سلام، حوالی پلیسراه طرق اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه دو دستگاه کامیون و یک دستگاه کمپرسی حامل بار گندم به علت نامعلومی در لاین رفت جاده مشهد– نیشابور با یکدیگر برخورد کردند که بر اثر آن یک نفر مصدوم شد.

رجایی خاطرنشان کرد: همزمان با حضور ماموران آتشنشانی در محل حادثه و انجام اقدامهای ایمنی لازم در لاین برگشت همین مسیر به علت ترافیک ناشی از تماشای این حادثه، هفت دستگاه خودروی سبک و سنگین نیز با یکدیگر برخورد کردند .

وی تصریح کرد: در این حادثه خودرو نیسان، خاور، سواری ال 90 ، پژو آردی و سه دستگاه تریلی با یکدیگر برخورد کردند که بر  اثر آن سه سرنشین خودروی سواری پژو آردی مصدوم شدند.

وی با اشاره به حضور امدادگران اورژانس در محل حادثه، گفت: ماموران آتشنشانی ضمن ایمنسازی محل و پیشگیری از بروز حریق و انفجار ناشی از نشت سوخت از هر 10 خودروی سبک و سنگین، سه سرنشین خودروی پژو آردی را از داخل کابین این وسیله نقلیه به بیرون منتقل و تحویل عوامل اورژانس دادند.

رجایی افزود: علت دقیق بروز این حادثه توسط کارشناسان مربوط در دست بررسی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.