قدس آنلاین: مدیر فرهنگسرای رسانه شهرداری اصفهان گفت: کارگاه تربیت مربی سواد رسانه با هدف آموزش به نیروهای علاقه‌مند و جوان به این حوزه، برگزار می‌شود.

فردا کارگاه تربیت مربی سواد رسانه در اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، مجید شریفی‌فر اظهار کرد: در مرحله مقدماتی این کارگاه آموزشی که با حضور 30 نفر از مخاطبان جوان و تحصیل‌کرده برگزار می‌شود، بعد از پایان کلاس، گواهی حضور در کارگاه به آنها اعطا خواهد شد و این مدرک، زمینه حضور بیشتر آنها را در کلاس‌های آموزش رسانه فراهم می‌کند.

وی با اشاره به عناوین موضوعات در نظر گرفته شده در این کارگاه افزود: شناخت ماهیت رسانه، ضرورت سواد رسانه‌ای و آشنایی با تکنیک‌های رسانه از جمله موضوعات در نظر گرفته شده در این کارگاه است.

مدیر فرهنگسرای رسانه شهرداری اصفهان عنوان کرد: شرکت در این کارگاه، زمینه حضور فعال شرکت‌کنندگان را به عنوان اساتید آینده در کلاس‌های آموزشی مدارس و مساجد در نقاط مختلف شهر فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: ثبت‌‌نام در دوره تکمیلی این کارگاه از اواخر خردادماه آغاز می‌شود و شرکت‌کنندگان در کارگاه مقدماتی که موفق به اخذ گواهی شده بودند، می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در کارگاه تکمیلی اقدام کنند.

شریفی‌‌فر تصریح کرد: کارگاه تربیت مربی سواد رسانه روز چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه از ساعت 9 و 30 دقیقه در سالن آموزش کتابخانه مرکزی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.