قدس آنلاین : بیش از ۱۳۰۰ مبلّغ در نیمه شعبان در سطح استان خراسان رضوی فعالیت تبلیغی می کند.

فعالیت تبلیغی بیش از ۱۳۰۰ مبلّغ در نیمه شعبان

به گزارش قدس آنلاین مسئول امور مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی  از تبلیغ معارف مهدویت توسط بیش از ۱۳۰۰ مبلّغ و مبلّغه در استان خراسان رضوی همزمان با ایام نیمه شعبان المعظم خبر داد.

حجت‌الاسلام علی بخشی اظهار کرد: بر اساس رسالت اصلی این اداره کل، حدود ۶۳۴ نفر مبلغ برادر به صورت بلندمدت در مناطق تبلیغی شهر و روستاهای استان خراسان رضوی مستقر هستند که به‌عنوان روحانی ثابت به فعالیت‌های تبلیغی در مناطق هدف می‌پردازند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام بخشی با بیان اینکه در مناسبت‌های مختلف از جمله ایام اعتکاف ماه رجب، نیمه شعبان، ماه مبارک رمضان و ایام سوگواری محرم و صفر نیز مبلغانی به مناطق تبلیغی اعزام می‌شوند، اظهار کرد: در ایام نیمه شعبان سال جاری ۴۵۰ نفر روحانی برادر و ۲۵۰ مبلّغ خواهر به نقاط مختلف تبیلغی اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه این روحانیون سه شب منتهی به نیمه شعبان در مناطق تبلیغی حضور خواهند یافت، عنوان کرد: انتظار و مهدویت، شرایط منتظران و شبهات مهدویت از جمله مباحث قابل ارائه توسط این مبلغان در مناطق تبلیغی است.

مسئول امور مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: این مبلغان آموزشی‌های لازم را در مورد معارف مهدویت دریافت کرده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.