۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴
کد خبر: 285857

قدس آنلاین-رئیس شورای شهرستان مشهد گفت: هنر مدیران جذب مشارکت مردم بدون پول دولت است تا کارها را سروسامان دهند.

هنر مدیران جذب مشارکتهای مردمی است

به گزارش سرویس خراسان قدس آنلاین، غلامرضا بصیری پوراظهار داشت:برای جذب مشارکت در اموری نظیر ورزش ، باید مردم را به همیاری دعوت کنیم  ، زیرا اگرمردم به سمت مشارکتها هدایت شوند، در انجام امور از مدیران دولتی سبقت  می گیرند.

 بصیری پور افزود:همه مدیران در سطح کشور به دلیل وجود بارگاه امام رضا(ع) در مشهد عنایت ویژه ای به این شهر دارند و مشهد به عنوان یک شهر برخوردار از امکانات شهری معرفی می شود، اما حاشیه و روستاهای اطراف آن محروم هستند.

 وی با اشاره به کمبودهای ورزشی که در شهرستان و بخش های مشهد وجود دارد عنوان کرد: مدیران به این کمبودها اعتراض دارند و  این مشکلات تنها به دست مدیران استانی حل نمی شود.

بصیری پور افزود: پنجاه و هفتمین نشست اعضای شورای شهرستان مشهد با هدف توسعه خدمات ورزشی به شهروندان  و بخش های حاشیه شهر تشکیل شد  که به صورت محوری به کمبودهای ورزش شهرستان پرداختیم.

وی بر توجه به بازی های سنتی تأکید کرد و افزود: برای گسترش ورزش ها و بازی های سنتی که به عنوان نمادهای فرهنگی شهرستان محسوب می شوند نیاز به مشارکت حداکثری مردم داریم.

بصیری پور افزود: در آینده نزدیک مجمعی به عنوان مجمع خیرین حامیان ورزش تشکیل  می شود که در بخش های مختلف شهرستان راه را برای مشارکت مردم هموار کند.

همچنین محمدرضا خوش باطن، رئیس هیأت ورزش روستایی خراسان رضوی  در بخش دوم این گفتگو افزود: در این جلسه پیشنهاد  تاسیس 360 زمین فوتبال یا فوتسال  درروستاها ی شهرستان مشهد داده شد  که امیدواریم  روستاییان در ساخت  اماکن ورزشی مشارکت داشته باشند.

وی ادامه داد: این امر از طریق مدیر ورزش و جوانان مشهد پیگیری خواهد شد و اعتبار مورد نیاز را پیش بینی خواهیم کرد.

خوش باطن با بیان این که پیش از این در جلسات شورای شهرستان  به بازی های بومی و محلی توجه زیادی نمی شد , افزود: در این جلسه رئیس هیئت ورزشی و بازی های محلی  دو بخش رضویه و مرکزی تعیین شدند.

وی ادامه داد: مسائل مربوط به ورزش شهرستان مشهد پس از این در اداره کل دفتر روستایی استاندار برگزار می شود  که به دو بخش فرهنگی و ورزش روستاییان کمک بیشتری کنیم.

خوش باطن گفت: 70 بخشدار در خراسان رضوی داریم که 50 نفر از آنان برای شرکت در جلسات هیئت ورزش و بازی های محلی استان اعلام آمادگی کرده اند.

وی افزود: برای این 50 بخشدار حکم ریاست هیئت ورزش و بازی های محلی بخش محل خدمت صادر شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.