قدس آنلاین:فرمانده انتظامی فاروج استان خراسان شمالی از دستگیری 4 جاعل اسکناس و کشف 90 میلیون ریال اسکناس تقلبی در این رابطه خبر داد.

انهدام باند جاعلان اسکناس در مشهد/ کشف 90 میلیون اسکناس تقلبی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، سرهنگ علی مومنی در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه دو نفر اقدام به خرید ازمغازه ها و آجیل فروشی های سطح شهرستان فاروج با اسکناس های تقلبی می کنند، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: با تحقیقات ماموران مشخص شد این دو فرد که غریبه هستند با حضور در مغازه های شهر، با عجله و شتاب اقدام به خرید کرده و پس از پرداخت ایران چکهای 50 هزار تومانی و تحویل گرفتن اجناس سریعاً از محل متواری می شوند.

فرمانده انتظامی فاروج خاطر نشان کرد: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با تحقیقات گسترده و گشت های مستمر در سطح شهرستان فاروج موفق شدند دو نفر متهم را در این رابطه شناسایی و دستگیر کنند.

مومنی اظهار داشت: متهمان در بازجویی های بعمل آمده بزه انتسابی خود را پذیرفته و اذعان داشتند چک پول های تقلبی را از استان خراسان رضوی تهیه کرده اند که بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان فاروج به شهر مشهد عزیمت کرده و طی یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری دو نفر متهم دیگر شده اند.

این مقام انتظامی همچنین یادآور شد: در بازرسی های انجام شده از مخفیگاه متهمان تعداد یکصد و هفتاد قطعه اسکناس تقلبی حدوداً به ارزش 90 میلیون ریال به همراه آلات و ادوات جعل اسکناس کشف شد.

سرهنگ مومنی با اشاره به اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، افزود: در صورتیکه هر یک از شهروندان در استان های دیگر شکایتی در این رابطه دارند، می توانند با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان فاروج و یا با شماره تلفن05836424999 تماس حاصل نمایند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.