۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
کد خبر: 286830

قدس آنلاین یزد - ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي استان يزد فردي که با استفاده از ايران چک هاي قلابي "شادباش" اقدام به خريد از مغازه هاي سطح شهر مي کرد شناسايي و دستگير کردند.

خريد با ايران چک تقلبی  "شادباش"

به گزارش قدس آنلاین ازیزد، رئيس پليس آگاهي استان يزد با بیان این خبراظهارداشت : با توجه به شکايت يکي از کسبه شهر مبني بر اينکه فردي با استفاده ازچک پول ۵۰۰ هزار ريالي تقلبي از وي خريد کرده است بلافاصله ماموران کلانتري در محل حاضر و با توجه به حساسيت موضوع، پرونده به صورت ويژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس تحقيقات اوليه را در خصوص اين پرونده آغاز کرده و با استفاده از مشخصات ظاهري متهم که شاکي در اختيار آنها قرار داده بود توانستند متهم به هويت "م.ر" ۲۵ ساله را شناسايي و دستگير کنند.

خالقي تصریح کرد: متهم در بازجويي هاي پليس ضمن اعتراف به جرم خود، اعلام کرد پيشنهاد خريد، با چک پول هاي تقلبي توسط يکي از دوستانش به وي داده شده است.

وي خاطرنشان ساخت: با طرح اين موضوع، کارآگاهان پليس همدست متهم به هويت "ع.ک" ۳۷ ساله، معتاد را نيز شناسايي و دستگير و در بازرسي از وي ، ۲۲ قطعه ايران چک ۵۰۰ هزار ريالي که روي آن شادباش نوشته شده بود کشف کردند.

عليرضا خالقي ادامه داد: متهمان با پرسه زني در محل هاي خلوت شهر، کسبه "مسن" را انتخاب کرده و پس از خريد، چک پول هاي قلابي شادباش را پرداخت مي کردند.

وی از اعتراف متهمان به چندين مورد خريد و کلاهبرداري در سطح شهر خبر داد و گفت: طي هماهنگي به عمل آمده با مقامات قضائي تحقيقات بيشتر در خصوص اين پرونده ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.