قدس آنلاین:رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در شورای حمایت از سرمایه گذاری گفت : 40 درصد از واحد های صنعتی استان فعالند ولی به دلیل کمبود نقدینگی خطر تعطیل شدن آن ها وجود دارد.

40 درصد از واحدهای تولیدی صنعتی خراسان شمالی در خطر تعطیلی اند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد،حجت الاسلام و المسلمین قدرتی افزود : 40 درصد از واحد های صنعتی نیز به دلیل عدم پرداخت اقساط وام های بانکی تعطیل شده و 15 درصد هنوز به مرحله تولید نرسیده اند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ مرجعی حق تعطیلی واحدهای تولیدی به درخواست بانک ها را ندارد اظهار داشت : در حال حاضر 5 درصد از واحدهای تولیدی توسط بانک ها مصادره شده اند که بانک ها باید به این واحد ها فرصت بدهند و با این مساله باید به گونه دیگری برخورد کنند تا کارخانه به فعالیت خود ادامه داده و از سود حاصله بتواند بدهی خود را بپردازد .

وی با اشاره به اینکه همه ما باید با تعامل با یکدیگر به کمک مدیریت اقتصادی و اجتماعی جامعه بیاییم خاطرنشان کرد : امنیت اقتصادی استان بسیار اهمیت دارد و موفقیت بسیاری از برنامه های فرهنگی ، اجتماعی و ... در گرو این مساله است .

این مقام مسئول تصریح کرد : راه اصلاح جامعه در این است که مجالس و نشست های ما صالح باشد و روش های علماء ما را به رشد عقلی و موفقیت می رساند .

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی افزود : رشد همه جانبه سرمایه و توسعه اقتصادی آثار مثبت فراوانی چه در داخل جامعه و چه در سطح بین المللی دارد که بر همگان روشن است ، در برخی موارد افراد به دلیل فقر مرتکب برخی جرائم و آسیب های اجتماعی می شوند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.