وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در دو ماه ابتدای سال جاری ۳۰ هزار فقره تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی بافت فرسوده از سوی بانک‌های عامل پرداخت شده است، گفت: در خصوص وام ۸۰ میلیونی مسکن بعد از ابلاغ آیین نامه این وام توسط بانک مرکزی اظهار نظر خواهم کرد.

۵ بانک عامل اعطای تسهیلات بافت‌های فرسوده را آغاز کردند/بعد از ابلاغ آیین‌نامه وام ۸۰ میلیونی در این خصوص اظهار نظر می‌کنم
خبرگزاری فارس: ۵ بانک عامل اعطای تسهیلات بافت‌های فرسوده را آغاز کردند/بعد از ابلاغ آیین‌نامه وام ۸۰ میلیونی در این خصوص اظهار نظر می‌کنم
  •  

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، عباس آخوندی در حاشیه مراسم امضای تفاهمنامه همکاری مشترک بین وزارت راه و شهرسازی و معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور با هدف توانمندسازی زنان و خانواده در بافت‌های فرسوده گفت: پرداخت تسهیلات 50 میلیونی بافت های فرسوده از سوی بانکهای عامل فعال شده است به طوریکه در دو ماهه اول امسال 30 هزار فقره تسهیلات اعطا شده است.

وی در خصوص این سوال که نظر شما در خصوص وام 80 میلیونی خرید مسکن چیست، گفت: هر زمان بانک مرکزی آیین نامه این وام 80 میلیونی را ابلاغ کرد در خصوص آن نظر خواهم داد.

آخوندی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه از 25 بانک عامل تاکنون تنها 5 بانک اعطای تسهیلات بافت‌های فرسوده را آغاز کردند، گفت: در این خصوص مرتب با بانکهای عامل جلسه داریم بنابراین از 25 بانک عامل تاکنون 5 بانک اعطای تسهیلات را آغاز کرده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تا پایان امسال هدف دولت از ساخت و نوسازی 300 هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده محقق خواهد شد، گفت:« امیدواریم تا پایان امسال ساخت و نوسازی  300 هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده محقق شود.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.