قدس آنلاین: مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: تحقق فرهنگ انتظار در گروی عمل به منشور زندگی مهدوی است.

تحقق فرهنگ انتظار در گروی عمل به منشور زندگی مهدوی است‌

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدمحمود مرویان‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: اعتقاد به مهدویت، اعتقاد به دنیای برتر است که در آن ظلم و فساد وجود ندارد و در انتهای تاریخ بویی خوش به مشام می‌رسد و همانند شرایط کنونی دیگر شاهد ظلم و جنایت مزدوران در برابر مظلومان و شیعیان نیستیم.

وی افزود: اعتقاد به مهدویت یعنی داشتن امید و نشاط و وضعیتی که همه ارزش‌ها در آن رخ‌نمایی کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: چشم‌انداز زندگی مهدوی در گسترش علم، تحقق عدالت، فراهم‌شدن معنویت، گسترش امنیت، فراوانی برکت و لطف و رحمت الهی بر زندگی انسان‌هاست و این موارد منشور امید بخش انتظار است.

مرویان‌حسینی تصریح کرد: جنس انتظار باید نوع فعالیت‌های خالصانه و عاشقانه در مسیر حرکتی مورد تأیید امام زمان(عج) باشد و اگر این گونه بود می‌توان گفت که یک منتظر هستیم.

وی تأکید کرد: هرچیزی که یک گوهر گران‌بها باشد جنس بدلی هم دارد، همانند طلا و جواهرات و جلوه نظام مهدوی هم بدلی‌اش ساخته و چند اندیشه پوچ و باطل در بحث مهدویت داریم که در این رابطه نیازمند تلاش عالمان دین هستیم تا با راهنمایی‌های روشن‌گرانه خود مانع از باورهای منتظران امام زمان(عج) نسبت به این موارد فاقد ارزش و اعتبار شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هراسان رضوی خاطرنشان کرد: باید با تلاش فکری، فرهنگی، تربیت نسل، ترویج خوبی، تقویت ارزش‌های نظام اسلامی و مقاومت در برابر افکار پوچ و بی‌ارزش، پرچم اسلام را به دست مبارک امام زمان(عج) برسانیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.