رئیس کمیته امداد ضمن اشاره بر ضرورت ارائه خدمات کیفی، صادقانه و بدون منت به اقشار محروم جامعه، به پرهیز جدی از ورود به مسائل سیاسی و جناحی از سوی همکاران کمیته امداد امام (ره) تاکید کرد.

کمیته امداد به هیچ عنوان در مسائل سیاسی ورود نخواهد کرد

به گزارش سایت خبری کمیته امداد امام خمینی(ره)، پرویز فتاح افزود : پیام اساسنامه جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت‌رسانی سریع، خالصانه و اثربخش به مددجویان است و ما صرفاً بر انجام وظایف خود تاکید داشته و به هیچ عنوان وارد جریان‌ها و بازی‌های سیاسی نخواهیم شد.

وی گفت : معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) خیر دنیا و آخرت همگی ما را در رسیدگی به وضعیت محرومان می‌دانست و ایشان به عنوان سیاسی‌ترین فرد عالم توجه و رسیدگی به امور محرومین را سرلوحه کار خویش قرار داد و در همان سال 57 با تاسیس این نهاد الهی خواستار توجه و اهتمام مسئولان به امور نیازمندان شدند.

رئیس کمیته امداد در ادامه این مراسم با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد : هیچ‌کدام از کارمندان کمیته امداد امام (ره) به هیچ عنوان اجازه ورود و دخالت در مسائل سیاسی و انتخاباتی مجلس را نداشته و درگیر دسته‌بندی‌های جناحی و سیاسی و انتخاباتی نخواهند شد؛ چرا که در این صورت از کار اصلی که رسیدگی به محرومان است، باز خواهند ماند.

فتاح افزود:کمیته امداد امام خمینی (ره) بسیار ساده، ارزشی و در عین حال شفاف عمل خواهد کرد؛ زیرا این امر مشارکت ، اعتماد و همراهی مردم را به همراه خواهد داشت و همه ما تنها واسطه خدمت به مددجویان هستیم تا مطالبات مقام معظم رهبری را در این رابطه اجراء نماییم. خوشبختانه دولتمردان و سایر مسئولان کشوری در این زمینه همکاری و مساعدت لازم را از خود نشان داده اند که این امر زمینه خدمت رسانی بیشتر و بهتر را توسط این نهاد انقلابی و الهی به محرومین و مستضعفین فراهم می کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ( ره ) با اشاره به نص صریح قرآن مبنی بر رسیدگی به حال محرومان که باعث عبور از تنگناها و مشکلات سخت می شود،تصریح کرد:داشتن بصیرت و آگاهی از مشکلات فرا روی کشور و انجام درست تکالیف کمیته امداد امام خمینی (ره) نسبت به جامعه هدف به امنیت ملی کشور عزیزمان کمک شایانی خواهد کرد.

بر اساس این گزارش پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) طی حکمی محمد علی متبحری را به عنوان مشاور رئیس و مدیرکل حراست این نهاد منصوب و از خدمات سید حبیب شکرابی مدیرکل سابق حراست تقدیر کرد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.